اخبار ورزشی

سرپرست هیات اسکواش خراسان جنوبی منصوب شد
علی غنی به عنوان سرپرست هیات اسکواش استان معرفی شد. طی حکمی از سوی مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش ، مهندس علی غنی به عنوان سرپرست هیات اسکواش استان خراسان جنوبی منصوب شد.
تیم لوازم یدکی احسان
 قهرمان فوتسال جام رمضان خوسف شد
مسابقات فوتسال جام رمضان خوسف پایان یافت. در ادامه و درآخرین شب مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان خوسف و در مرحله رده بندی تیم دهیاری همچ با نتیجه ۴ بر۳ حریف خود مدافعین حرم را شکست داد و مقام سومی را از آن خود کرد . اما در فینال این دوره از مسابقات دو تیم لوازم یدکی احسان و بیمه آسیا در حضور تماشاگران خونگرم و مسئولین شهرستان به مصاف هم رفتند که در وقت معمولی هر دو تیم به تساوی ۲ بر۲ رسیدند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد که نهایتا تیم لوازم یدکی احسان توانست در ضربات پنالتی حریف خود را ۳ بر ۲ شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
مسابقه والیبال جام رمضان قاینات پایان یافت
رئیس هیات والیبال قاینات گفت: رقابت های والیبال جام رمضان این شهرستان با انجام ۸ بازی با معرفی تیم های برتر پایان یافت. جواد قناد به ایرنا افزود: این رقابت ها به مناسبت یادبود والیبالیست فقید مرحوم«جعفر مقنی مطلق » در سه رده پیشکسوتان ، اداره ها و آزاد با شرکت ۲۰ تیم در قاین برگزار شد. وی اضافه کرد : در رده پیشکسوتان ۶ تیم شرکت کردند که پس از انجام ۱۲ بازی تیم های بهین پشتیبان قهستان ، کاشی و سرامیک عبدا… نژاد و دانش والیبال مقام های اول تا سوم را کسب کردند و جام اخلاق نیز به تیم روستای «زول» اهدا شد. قناد در خصوص بازی های رده ادارهها گفت : در این رده نیز ۶ تیم در دو گره شرکت کردند که با انجام ۱۰ دیدار تیم جمعیت هلال احمر مقام اول و تیم های مدیریت آموزش و پرورش و حوزه علمیه به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق به دریافت جام اخلاق شد. رئیس هیات والیبال قاینات ادامه داد: در رده آزاد هشت تیم حضور داشتند که در ۲ گروه به رقابت پرداختند و پس از انجام ۱۶ بازی دیدار نهایی یکشنبه شب بین تیم های گروه صنعتی آرتا (روستای پهنایی) و دانش والیبال (روستای شیر مرغ) برگزار شد. وی افزود : این دیدار با قضاوت عبدا… کاهی و خسرو جعفری در سالن فتح المبین شهر قاین برگزار شد که تیم گروه صنعتی آرتا توانست با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی رده آزاد را از آن خود کند. جواد قناد در خصوص بخش بانوان این مسابقات اظهار کرد: مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و امید ، نوجوانان و جوانان با حضور ۱۲ تیم شرکت کننده به صورت دوره ای در سالن آزادی برگزار شد. وی افزود : در رده سنی بزرگسالان و امید تیم باشگاه بزرگمهر (رها اسپورت) اول و تیم های باشگاه بزرگمهر (شیرینی سرای تشریفات) و باشگاه بزرگمهر (پوشاک فردین ) به ترتیب دوم و سوم شدند. رئیس هیات والیبال شهرستان اضافه کرد : در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم های باشگاه بزرگمهر (نوین زعفران شاهیک ) ، تیم انتقال نیرو آذرخش و تیم باشگاه بزرگمهر (شیرینی سرای تمشک) به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*