اخبار ورزشی

دکتر افضل پور در دیدار با نجمه خدمتی مطرح کرد:
حضور خدمتی برای مربیگری رشته تیراندازی در استان
مدیرکل ‌ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به تلاش های نجمه خدمتی در رقابت های ورزشی خواستار حضور وی برای مربیگری رشته تیراندازی در استان هستیم.به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در دیدار با نجمه خدمتی قهرمان ملی تیراندازی استان ضمن تمجید از تلاش های وی در مسابقات اخیر،افزود: حضور فیزیکی ورزشکاران نخبه و قهرمان استان در استفاده از تجربیات کسب شده انان در رویدادهای ملی وبین المللی میتواند باعث رونق و توسعه و همچنین ترغیب ورزشکاران برای حضور در میادین ورزشی شود که این نیز باید مورد توجه هیات های ورزشی قرار گیرد. در ادامه نجمه خدمتی ورزشکار ملی پوش استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ورزشی خود در زمینه مشکلات موجود گفت: با توجه به حمایت فدراسیون به کارگیری یک روانشناس خوب برای تیراندازی تیم ملی از طرف فدراسیون زمینه ای را فراهم کند تا در مسابقات اینده قهرمانان با تمرکز بیشتری شرکت نمایند.
افسانه حسن نژاد قهرمان مسابقات آزاد پینگ پنگ شهرستان بیرجند
رقابت های پینگ پنگ  جام رمضان  بیرجند با قهرمانی حسن نژاد پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات پینگ پنگ استان گفت:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدرمسابقات قهرمانی پینگ پنگ آزاد با حضور ۱۱ بازیکن در سالن شهید سرحدی بیرجند بصورت دو حذفی برگزار  شد. حمیدی افزود: در این رقابت ها افسانه حسن نژاد اول، فرانک زردست دوم ، ستایش کشهانی و کوثر کفاش مشترکاً سوم شدند. لازم به ذکر است از طرف هیات شهرستان بیرجند ، استان و کمیته مبارزه با مواد مخدر حکم، مدال و جایزه این بازیکنان اهدا شد.
قهرمانی تیم مرکز۰۴در  مسابقات فوتسال
جام رمضان  بیرجند
رقابت های فوتسال جام رمضان بیرجند با قهرمانی تیم ۰۴پایان یافت.به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این دوره از مسابقات ۳۲ تیم در ۸ گروه ۴ تیمی با انجام ۶۴ بازی بایکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های  مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) قهرمان ،تیم کویر زدا نایب قهرمان و تیم شهید ناصری مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند. همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم  رعد پدافند هوایی تعلق گرفت.این مسابقات با همت هیات فوتبال شهرستان بیرجند برگزارشد.
معرفی برترین های فوتسال نونهالان ونوجوانان جام رمضان بیرجند
رقابت های فوتسال نونهالان و نوجوانان جام رمضان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. در رقابت های رده سنی نوجوانان تیم های سرخ پوشان،پیروزی و ایران جوان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رده سنی نونهالان تیم های سرخ پوشان،بارسا و ایرانجوان اول تا سوم شدند.
معرفی برترین های  شطرنج جام رمضان قاین
رقابت های شطرنج جام رمضان شهرستان قاین بامعرفی برترین ها پایان یافت.  قاصری رییس هییت شطرنج شهرستان قاین گفت: این رقابت ها در ۵ دور به روش سویسی در دو گروه زیر هشت سال با حضور ده شرکت کننده و در رده بالای هشت سال با حضور ۳۰ شرکت کننده برگزار شد ، وی افزود: در ر رده زیر هشت سال رضا عباسی قهرمان شد و در رده سنی بالای هشت سال نیز علیرضا آباذری مقام اول و در رده سنی بالای بیست سال موسی جوهری و درقسمت بانوان عفت آشپززاده به عنوان برترین شطرنج بازان معرفی شدند.
هیات والیبال قهرمان جام رمضان زیرکوه
تیم هیات والیبال زیرکوه قهرمان  جام رمضان والیبال شهرستان زیرکوه شد. در این رقابت ها که با حضور ۶تیم برگزار شد تیم های هیات والیبال زیرکوه، شهیدتهرانی مقدم شاهرخت  و مرکز چاپ وتبلیغات عابدینی مقام های اول تا سوم را بدست اوردند. همچنین تیم والیبال پرده سرای ولیعصر موفق به دریافت کاپ اخلاق شد.
در جلسه شورای برنامه ریزی اعتبارات زیرکوه مطرح شد :
اختصاص ۱۳ میلیارد ریال سهم ورزش و جوانان زیرکوه
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زیرکوه با حضور خان زاده فرماندار ، فلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ، مهندس مصطفوی نیا معاون فرماندار، خسروی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. در این مراسم محمد کاظم ادیبیان سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه گفت: ۱۳ میلیارد ریال از اعتبارات زیرکوه سهم ورزش و جوانان شد که این اعتبارات به منظور تکمیل و تجهیز پروژه های ناتمام و همچنین احداث پروژه ورزشی جدید در نظر گرفته شده است. وی افزود: از مجموع اعتبار۲۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان شهرستان که رشد ۷۸ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است سهم اعتبارات حوزه ورزش و جوانان زیرکوه ۵ درصد افزایش یافت.
معرفی قهرمانان تنیس خاکی بیرجند
رقابت های تنیس خاکی جام رمضان شهرستان بیرجند با معرفی قهرمانان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، فینال مسابقات تنیس خاکی جام رمضان شهرستان بیرجند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل زمین تنیس مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء بیرجند برگزار شد که در پایان علی زارعی،سعید سعیدی و فرشید بارانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. لازم به ذکر است این رقابت ها با حضور ۱۸ شرکت کننده و بصورت دوحذفی برگزار شد.

قهرمانی تیم صنعت، معدن و تجارت والیبال نهبندان
تیم صنعت، معدن و تجارت قهرمان رقابت های والیبال جام رمضان شهرستان نهبندان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  مسابقات والیبال جام رمضان با حضور ۶تیم  و با انجام ۱۵ بازی به مدت ۸ شب در سالن شهید غازی  برگزار شد. در این رقابت ها تیم صنعت ، معدن و تجارت ، شهرداری و تیم روستای بندان مقام های اول تا سوم را کسب کردند. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم طارق اهدا شد همچنین سعید محمدی بعنوان بهترین اسپکر ، امیر نصرانی بعنوان بهترین پاسور و محمدرضا راستگو بعنوان بهترین دریافت کننده معرفی شدند.
معرفی برترین های فوتسال اسفشاد
مسابقات فوتسال جام رمضان روستای اسفشاد، با معرفی تیمهای برتر پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور ۱۶ تیم در دو رده سنی (آزاد و نونهالان) در محل سالن ورزشی روستای اسفشاد برگزارشد. که در پایان رده سنی آزاد پروفیل معین مقام اول ، نیروی مقاومت بسیج مقام دوم ، بانک سپه اسفشاد مقام سوم و همچنین  در رده سنی نونهالان  تیم بزرگمهر قاینی ، امید اسفشاد و دهیاری اسفشاد اول تا سوم شدند.
قهرمانی دیانا در رقابت های والیبال بانوان بشرویه
مسابقات والیبال جام رمضان بانوان بشرویه با قهرمانی تیم دیانا پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقات که با حضور ۱۱ تیم برگزار شد ، تیم های دیانا، گالری هزار و یک رنگ و والیبال طلوع مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
محمدی قهرمان شطرنج بیرجند
رقابت های شطرنج بلتیس بیرجند با قهرمانی غلامرضا محمدی پایان یافت. رقابت های شطرنج به مناسبت روز جهانی قدس با حضور ۱۹ بازیکن در تالار شطرنج بیرجند برگزار شد. که در پایان غلامرضا محمدی، میلاد مشرقی مقدم و ابوالفضل حسینی اول تا سوم شدند .  حسین پردل رده  نوجوانان  و مهرنوش آرمند در بخش بانوان موفق به کسب جوایز نقدی شدند.
تیم بزرگسالان الف قهرمان بسکتبال بانوان بیرجند
تیم بزرگسالان الف قهرمان مسابقات بسکتبال جام رمضان بانوان بیرجند شد. الهه امینی نائب رئیس هیئت بسکتبال استان گفت: در این رقابت ها تیم های بزرگسالان الف، پیشکسوتان و بزرگسالان ب به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.وی افزود: در مسابقات مینی بسکتبال تیم مینی نوجوانان ۷ بر۶ از سد تیم الف نوجوانان گذشت و  تیم مینی نوجوانان ۸ بر ۵ از مینی ب و مینی الف ۸ بر ۶ از تیم مینی ب برد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*