تعطیلی استخر شنای اسدیه یکساله شد

برای ساخت تنها استخر شنای شهر اسدیه با ۱۲۰۰ مترمربع مساحت ۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و درتیرماه سال ۹۲ نیز به بهره برداری رسید اما حدود یکسال است که از تعطیلی آن می گذرد. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درمیان با تایید این مطالب در گفت وگو با خبرنگار ما در تشریح وضعیت فعلی این استخر گفت: با توجه به محرومیتی که در این شهرستان وجود دارد توان مالی مردم برای استفاده از امکانات ورزشی مانند استخر پایین است بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه سود ده نمی باشد .
آمادگی واگذاری استخر بصورت رایگان به ادارات
سیادت با اشاره به هزینه بالای نگهداری استخر مانند هزینه سوخت و آب بها و اینکه درآمد آن پاسخگوی این هزینه ها نمی باشد، اذعان داشت: ما از ادارات دولتی هم درخواست کردیم در این زمینه ورود پیدا کنند و این آمادگی وجود دارد که بصورت رایگان استخر در اختیارشان قرار گیرد ولی بالا بودن هزینه نگهداری مانع از پذیش آنها شده است.
وی با اشاره به اعلام آمادگی کارخانه قند در این زمینه افزود: این مجموعه در ابتدا گمان نمی کرد استخر درآمد چندانی نداشته باشد بنابراین با توجه به عدم توانایی مالی و پرهزینه بودن نگهداری استخر ادامه کار برای آنها نیز دشوار بود.
وی با اشاره به وجود برخی دردسرها در اداره این استخر گفت: براساس قانون باید سه ناجی در استخر حضور داشته باشند که این قانون نیز رعایت نشد و فقط یک ناجی دراستخر حضور داشت وما مجبور بودیم بخاطر جلوگیری از خطرات احتمالی اقدام به پلمپ کنیم .
تعطیلی استخر شنای اسدیه از مهر سال گذشته
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درمیان با بیان اینکه درپی عدم  تمایل کارخانه قند برای ادامه کار از مهر سال گذشته شاهد تعطیلی استخر بوده ایم ، افزود: از این زمان تاکنون به رغم اینکه قرارداد این مجموعه تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری بوده هیچ اقدام عملی برای بازگشایی استخر صورت نگرفته است .
بازگشایی استخر حداکثر تا ۱۰تیرماه
سیادت ادامه داد: ما بر اساس قانون استخر شنای اسدیه رابه مزایده گذاشته ایم که بااعلام آمادگی یک سرمایه گذار که مشکل مالی هم ندارد امید است در آینده نزدیک و حداکثر تا دهم تیر ماه شاهد بازگشایی مجدد آن باشیم. وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار عملیات گازکشی استخر راهم در دستور کار قرار داده ، بیان کرد: باتوجه به بالابودن هزینه های سوخت،  گازکشی استخر با اعتبار ۶۰ میلیون تومانی انجام خواهد شد.
سیادت از این سرمایه گذار بعنوان یک خیر یاد کردو گفت: ما این سرمایه گذار را تنها نمی گذاریم و تا جایی که که توان داشته باشیم حمایت می کنیم .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*