اخبار شهرستانها

شب شعر رمضان فردا در فرهنگسرای وحدت بیرجند برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برپایی شب شعری به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری کانون هنرمندان فردا همزمان با ۲۶ ماه مبارک رمضان در مرکز استان خبر داد.  احمد محبی در اظهار داشت: این مراسم در راستای برنامه‌های جشن رمضان در محل فرهنگ سرای وحدت واقع در خیابان انقلاب برگزار می‌شود. وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم افزود: این نشست با شعرخوانی چهره‌های شاخص ادبی و شاعران جوان  و مطرح استان از سوی این اداره کل با همکاری کانون هنرمندان استان برگزار می‌شود.
آغاز ثبت نام متقاضیان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید استان در سال ۱۳۹۶، همزمان با سراسر کشور در سامانه بهین یاب آغاز شده است.
داود شهرکی افزود: واحدهای تولیدی به نشانی اینترنتی behinyab.ir مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند. وی اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بهین یاب بخش تامین مالی واحدها و تکمیل مراحل ثبت نام نسبت به تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت مورد نیاز واحد خود اقدام کنند .
آغاز طرح پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در خراسان جنوبی
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور دامپزشکی خراسان جنوبی از آغاز طرح پایش آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در جمعیت طیور استان خبر داد. دکتر « محمد علی بخشی » گفت: به منظور بررسی وضعیت سرمی طیور صنعتی و بومی استان به لحاظ بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، طرح مراقبت فعال به مدت یک ماه در سراسر استان آغاز شد.
۱۰۰سبد غذایی در طرح همای
رحمت شهرستان درمیان توزیع شد
سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان گفت: ۱۰۰ سبد غذایی به ارزش ۵۰ میلیون ریال به همت افراد خیر و داوطلبان این جمعیت تهیه و در قالب طرح همای رحمت در ماه رمضان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. جواد مرادی، افزود: این تعداد سبد غذایی در اختیار بیماران سخت درمان، زنان سرپرست خانوار و افراد بد سرپرست، خانواده های کم برخوردار، ایتام ، معلولان و خانواده های زندانیان و سالمندان قرار گرفت.
۷۰ میلیارد ریال صرف
اجرای طرح‌های کشاورزی زیرکوه شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زیرکوه گفت: حدود ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال گذشته در این شهرستان جذب و در ۳۴ پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار سرمایه‌گذاری شد. به گزارش تسنیم،  محمد بنی اسدی  اظهار داشت: از محل بند «ز» تبصره ۵ در سال جاری نیز پنج رشته قنات در روستاهای چشمه بید،گمج شیرخند، مغیلان،استند و دعوت با ۷۲۴ میلیون ریال اعتبار بلاعوض احیا شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*