پیامک

۲ ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ ۱۲:۳۲:۵۲ خوانده شده خیر
۳ +۹۸۹۱۰۵۴۸۲۲۵۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
کاش می شد،یه مناظره برای کاندیداهای شوراهای شهربرگذارمیشدتاعملکردچهارسالشال ارزیابی میشدتاشاهدشعارهای دروغین نباشیم.
۱۳۹۶/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۱:۳۷ خوانده شده خیر
۴ +۹۸۹۱۵۱۶۳۱۶۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
رسانه های ما اگر فقط این نکته را برای کشورهای منطقه بویژه اسراییل جا بیندازند که : دیگی که برای ما نجوشد برای هیچ کس دیگر هم نخواهد جوشید ۰ دیگر افرادی مثل عادل جوبیر برای همیشه خفه خون خواهند گرفت ۰ بلی عرض کردم برخی رسانه ها چون سیاسیون بی خرد حاضرند برای چهارتا رأی  آدمهای اجنبی پرست خود فروخته حتی به دشمن حق هم بدهند۰ ای آقایان رأی به چه قیمتی !!!
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۲۳:۰۰:۳۶ خوانده شده خیر
۵ +۹۸۹۱۵۱۶۳۱۶۳۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
انتخابات شوراها و ریاست جمهوری با همه کش و قوس ها و هیجانات تمام خواهد شد اما کارها به همین روال پیش خواهد رفت و درنهایت چندان تغییر محسوسی انجام نخواهد شد چون هیچیک از کاندید ها یک برنامه کوتاه و بلند مدتی  ندارند
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۱۴:۳۸:۳۰ خوانده شده خیر
۶ +۹۸۹۱۵۱۶۴۱۴۵۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ازحضورعالمانه وصادقانه استاندارمعزز ومردمی استان جناب مهندس پرویزی وسخنان سراسرپرمهر ایشان در جلسه تکریم معلم سپاسگزاریم.
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۱۲:۱۷:۰۴ خوانده شده خیر
۷ +۹۸۹۱۵۱۲۰۹۵۴۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
اخیرا یکی از سرسره های نصب شده در پارک توحید شکسته و قسمت شکسته شده به طرز بسیار نا ایمنی با نوار پلاستیکی بسته شده.  ضمن تشکر از مسئولین محترم امیدواریم مسئولین عزیز جهت تعمیر این قسمت در انتظار سقوط و شکستگی دست و پای عزیزان ما نباشند و سریعتر اقدام کنند. ضمن اینکه با توجه به حجم زیاد افرادی که به این پارک مراجعه میکنند (در واقع به علت اینکه مردم تفریح دیگری ندارند) تعداد این وسایل بازی خیلی کم است و شایسته پارک بزرگ یک مرکز استان نیست.
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۱۰:۳۰:۲۲ خوانده شده خیر
۸ +۹۸۹۱۵۳۶۱۰۲۰۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام 
مدتی است عده ای جوان بعد از ظهرها با  چندین سگ فانتزی پارک توحید را پاتوق خود کرده اند و در واقع آسایش ، بهداشت را از خانواده ها که جهت استفاده از این فضای سبز با آنجا مراجعه میکنند با مشکل مواجه کرده اند .
با توجه به اینکه خراسان جنوبی یکی از استانهای فرهنگی کشور است و مسافرین زیادی از این پارک استفاده می کنند چرا مسئولین با این گونه افراد برخورد نمی کنند و متولی رسیدگی به این موضوع کیست؟
۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ۱۰:۰۲:۲۰ خوانده شده خیر
۹ +۹۸۹۳۸۷۱۸۰۲۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سال های قبل روز کارگر لوح تقدیر یا کارگر نمونه ای اعلام میکرد شهرداری اما الان ۲سال روز کارگر میاد و میره اما دریغ از یک شاخه گل خالی یا لاعقل یک اضافه کار از همان اضافه کار عقب افتاده واریز میکردند
۱۳۹۶/۰۲/۱۳ ۲۳:۵۸:۰۴ خوانده شده خیر
۱۰ +۹۸۹۱۵۱۶۳۸۳۰۷ ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ ۲۳:۱۳:۱۳ خوانده شده خیر
۱۱ +۹۸۹۱۵۳۶۳۸۱۳۵
۱۲ +۹۸۹۱۵۵۶۱۹۸۶۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام
مسولین محترم :جواب بدین چرا تنظیم سند یه واحد آپارتمان استعلام شهرداریش به خاطر اداره استاندارد باید سه ماه طول بکشه . اداره استاندارد مردم رو ………می‌کنه . آیا مدیریت جهادی همینه . چرا باید تنظیم سند رو به مجوز اداره استاندارد مو کول کنید بخدا مردم گناه دارند رحم کنید یه کم .
هیچ شهری تو کشور اینجور مردم رو آزار نمیدن . آقایون شورای شهر چرا با مردم اینکار رو میکنید . خدا رو در نظر نمی‌گیرد . تو یه سال شهرداری جواب محضر رو در گیر یه اداره به جز خود کرده،آتش نشانی ، بیمه ، وحالا استاندارد ………….
۱۳۹۶/۰۲/۱۳ ۲۰:۰۰:۴۲ خوانده شده خیر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*