اخبار شهرستانها

ادامه افزایش دمای هوا در خراسان جنوبی
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: بررسی همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی نفوذ جریان مرطوب و ناپایداری را به منطقه شرق کشور نشان می دهد و روند افزایش دمای هوا در استان ادامه دارد. رضا برهانی افزود: به تدریج از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابر و آغاز بارش های رگباری همراه با رعد و برق در استان خواهیم بود. وی اظهار کرد: شدت بارش ها برای روزهای پنجشنبه و جمعه پیش بینی می شود که ممکن است سبب ایجاد روان آب در نواحی کوهپایه ای و مناطق مستعد استان شود.
۳۶۰ میلیون تومان دیون امور آبفار نهبندان
 نسبت به آبرسانی سیار
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی نهبندان گفت: در سال گذشته میزان دیون امور آبفار نهبندان در راستای آبرسانی سیار به روستاها ۳۶۰ میلیون تومان بوده است. علیرضا صادقی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خراسان جنوبی با تجربه حدود ۲۰ سال خشکسالی به شدت با کمبود آب مواجه بوده که این موضوع روستاهای این استان را نیز تحت تأثیر قرار داده است.
برگزاری چهارمین دوره آزمون‌های
ارتقای درجه نجاتگران خراسان‌جنوبی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: چهارمین دوره آزمون‌های ارتقا و اعطای درجه استانی جمعیت هلال‌احمر با حضور ۳۰۰ نجاتگر از ۱۱ شهرستان استان برگزار شد.
به گزارش ایسنا، احمد بخشی افزود: این دوره از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت جاری در اردوگاه هدایت شهرستان سربیشه برگزار شد.
نامزدهای شورای شهر بیرجند ۱۰۹ نفر شدند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیرجند گفت: با انصراف دو نامزد دیگر انتخابات شورای شهر بیرجند، تعداد نامزدها برای ادامه رقابت به ۱۰۹ نفر رسید. مهندس علی ناصری، اظهار کرد: با انصراف دو نامزد دیگر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند، تاکنون تعداد کاندیداها برای ادامه رقابت به ۱۰۹ نفر رسیده است.  وی افزود: ” الهام مطهریان ” و ” سید محمد کاظم علوی ” از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر صبح دیروز با مراجعه به ستاد انتخابات بیرجند به‌صورت رسمی انصراف خود را از ادامه رقابت در انتخابات شورای شهر بیرجند اعلام کردند.
۳۰ هزار نفر در شهرستان درمیان واجد شرایط رأی دادن هستند
فرماندار درمیان گفت: از جمعیت ۵۵ هزار نفری شهرستان درمیان ۳۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار نفر رأی اولی هستند. محمد بشیری‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: مردم دریافته‌اند که انتخابات مظهر تجلی اراده عمومی است و نقش مردم و مشارکت آنها به عنوان یک فاکتور به نظام سیاسی و ریاست جمهوری و شوراهای محلی مشروعیت می‌بخشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*