اخبار شهرستانها

معاون وزیر جهادکشاورزی خبر داد:
پیگیری برای رفع مشکلات مجوز تولید بذر جو در بشرویه
معاون وزیر جهاد کشاورزی از پیگیری برای رفع مشکلات اخذ مجوز تولید بذر جو در شهرستان بشرویه خبرداد. عباس کشاورز در حاشیه بازدید از مزارع جو شهرستان بشرویه گفت: مزارع جو شهرستان بشرویه دارای کیفیت بسیار بالایی بود. وی افزود: اکثر گیاهان سالم بودند و هیچ آثار کمبودی نه از نظر موادغذایی و نه عوامل خسارت زا برروی گیاهان مشاهده نشد. معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به مساحت بالای سطح زیر کشت این محصول در بشرویه باید بذر مناسب در همین شهرستان تولید شود.
بررسی وضعیت مطالعه در فردوس
بر اساس مصوبه جلسه انجمن کتابخانه عمومی فردوس، کارگروهی متشکل از نخبگان، استادان و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با هدف بررسی وضعیت مطالعه در سطح شهرستان فردوس، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای افزایش سرانه مطالعه تشکیل شد. در پایان مصوب شد، جلسات به صورت ماهانه و با حضور اعضا تشکیل شده و گزارش آن در جلسات انجمن کتابخانه ها نیز مطرح شود.
قول مساعد فرماندار قاین برای کمک
 به ساخت کتابخانه حاجی آباد
فرماندار شهرستان قاینات در زمینه گذاشتن اعتبار برای ساخت کتابخانه مرکزی شهرستان زیرکوه در حاجی آباد، قول مساعد داد.
برگزاری مسابقه کتابخوانی اعتکاف نیکان
 در ۱۰ کانون فرهنگی هنری روستایی
همزمان با ایام اعتکاف مسابقه کتابخوانی تحت عنوان اعتکاف نیکان در سطح ۱۰ کانون فرهنگی و هنری روستایی بیرجند برگزار شد. حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با شبستان اظهار داشت: تعداد ۱۷۵ جلد کتاب به همراه یک هزار و ۲۰۰ برگه پاسخنامه بین کانونهای فرهنگی هنری مساجد مجری اعتکاف توزیع شده است تا در مراسم اعتکاف مورد مطالعه قرار گیرد.
برگزاری طرح استانی آموزش
سواد فضای مجازی در دیهوک
همزمان با دومین روز ایام البیض امروز طرح استانی آموزش سواد فضای مجازی برای برادران معتکف قدس دیهوک با محوریت انواع خدمات فصای مجازی با سخنرانی سعید امینی نسب برگزار گردید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*