اخبار شهرستانها

قول مساعد خیّر خوسفی برای بهسازی کتابخانه دکتر شکوهی
در جلسه ای با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، غلامرضا محمدی عضو انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان خوسف در خصوص بهسازی و توسعه کتابخانه عمومی دکتر غلامحسین شکوهی خوسف قول مساعد داد. «غلامرضا محمدی» متعهد شد در اسرع وقت، کار بهسازی و توسعه کتابخانه را آغاز کرده و تا تسویه کامل هزینه کردها، شکیبایی نماید.فرمانداری شهرستان خوسف نیز متعهد شد در سال مالی ۹۶ و از محل اعتبارات مالی شهرستان، با نظر کمیته برنامه ریزی، مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و بهسازی کتابخانه دکتر غلامحسین شکوهی، اختصاص دهد.همچنین مقرر شد اداره کل کتابخانه های عمومی استان، بعد از هزینه کرد اعتبارات تملک و دارایی فرمانداری شهرستان خوسف، نسبت به تکمیل، تجهیز و نصب تأسیسات گرمایشی و سرمایشی کتابخانه دکتر غلامحسین شکوهی تا اتمام صد در صدی پروژه اقدام نماید. برای بهسازی کتابخانه عمومی دکتر غلامحسین شکوهی خوسف، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان نیاز است.
استفاده ۳ هزار و ۲۰۰ نفر  از آبگرم معدنی لوت
۳ هزار و ۲۰۰ نفر از آبگرم معدنی لوت طی ایام نوروز استفاده کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیر عامل آبگرم لوت با اعلام این خبر گفت: این تعداد از شهرهای مختلف کشور به این مجموعه آب گرم معدنی سفر کرده اند. داریوش خسروی بیژائم به خواص درمانی این آبگرم معدنی اشاره کرد و گفت: مهمترین خواص درمانی این مجموعه درمان دردهای مفاصل، رفع گرفتگی عضلات، لطافت و شادابی پوست ، سیاتیک، رفع بیماری های پوستی، بیماری های گوارشی و …. می باشد.
وی یادآور شد: متاسفانه برخی مسئولان که باید به دنبال ایجاد اشتغال و همچنین زیرساخت در شهرستان باشند به دنبال تنش آفرینی و تعطیلی مجموعه هستند.

مرکز سونوگرافی و رادیولوژی قاین
 با کمک خیران راه‌اندازی شد
در سالروز ولادت با سعادت امام جواد(ع) مرکز سونوگرافی و رادیولوژی موسسه خیریه حضرت جواد الائمه(ع) قاین راه‌اندازی شد.به گزارش تسنیم، این واحد بهداشتی-درمانی با زیربنای ۱۲۵ متر مربع و مبلغ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، توسط خانواده مرحوم حاج ابراهیم غفاری تاسیس شده است.همچنین دستگاه رادیولوژی و تجهیزات مورد نیاز این موسسه توسط خانواده مرحوم سید رضا حامد دبیری از خیرین تهرانی اهدا شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*