گفته می شود

گفته می شود داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی که صدا و سیما از طریق دادن تریبون به جناح مخالف روحانی آغاز کرده است گفت: با توجه به هویت جناحی خاصی که بر صدا و سیما حاکم است از آن انتظار نمی‌رود غیر از این عمل کند یا اینکه به معرفی دستاوردهای مثبت دولت بپردازد یا اخبار واقعی را به صورت غیرجناحی منتشر کند. نماینده سابق مجلس اظهارکرد: صدا و سیما این روزها و از همین الان به بهانه بررسی عملکرد دولت از مخالفان روحانی و کاندیداهای حناح مقابل برای حضور در شبکه‌های مختلف دعوت به عمل می‌آورد و به آنها این امکان را می‌دهد که از تریبون رسانه ملی برای سیاه‌نمایی اقدامات دولت استفاده کنند و از این فرصت به منظور ارائه برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی و برنامه های ریاست جمهوری خود بهره ببرند.

 

 

 

گفته می شود سعید جلیلی، در جمع مردم شهرستان دهدشت مسجد صاحب الزمان(عج) در پاسخ به پرسشی درباره این که ریشه مشکلات کشور سیاست خارجی دولت قبل بوده است، گفت: در انتخابات دوره قبل عده ای مطرح کردند که با قدرت های دنیا به روش دیگری باید گفتگو کرد، به آنها لبخند زد، نباید شعار تند داد، با این کارها، مشکلات کشور با دنیا حل می شود و به این ترتیب مشکلات اقتصادی حل خواهد شد. این حرف را افرادی از هر دو جناح می گفتند. امروز این روش ۴ سال تجربه شده است و کشور علاوه بر لبخند زدن راکتور اراک که ماحصل ۱۵ سال کار دانشمندان ایرانی بوده را هم بتن ریزی کرده است، ۱۰ هزار کیلو مواد غنی سازی شده از کشور خارج شده و اکثر سانتیفیوژها هم جمع شده است اما آیا نتیجه ای حاصل شد؟ آیا مشکلات اقتصادی حل شد؟ آیا تحریم برداشته شد؟ اکنون هیچ سفارتخانه ایران در خارج نمی تواند یک حساب دلاری در بانک باز کند!

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان در ادامه این نشستی خبری در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در جریان بررسی ماده ۳۸ برنامه ششم درباره سقف حقوق مدیران آقای لاریجانی گفت که مخالفان این مصوبه چون از ترس رد صلاحیت جرأت ندارند به شورای نگهبان ایرادی وارد کنند، ناسزایش را به مجلس می‌گویند، آیا این گزاره از نظر شما درست است؟ توضیح داد: شورای نگهبان ترس ندارد، الان که شما اینجا هستید آیا از ما می‌ترسید؟!وی افزود: بنده قبلا پاسخ دادم که شورای نگهبان ترس ندارد و هر چه می‌خواهد دل تنگتان بگویید.سخنگوی شورای نگهبان گفت: قطعا اینطور نیست که رئیس مجلس گفتند، اگر اینگونه بود بقیه صحبت‌هایی که خطاب به شورای نگهبان می‌زنند چیست؟ صحبت‌های آقای رئیس مجلس دلیل بر این است که کسی از شورای نگهبان نمی‌ترسد.

 

 

گفته می شود مصطفی تاج زاده گفت: احمدی‌نژاد با اینکه می‌داند در شوراهای شهر با مشکل تأیید صلاحیت‌ها مواجه نمی‌شود، از کسی حمایت نمی‌کند و فهرستی نمی‌دهد؛ اما در ریاست جمهوری با اینکه می‌داند رد صلاحیت می‌شود، شرکت می‌کند تا بگوید که اگر ما حضور داشتیم، برنده انتخابات می‌شدیم. به‌هرحال این جریان نمی‌خواهد آرای خود را درون سبد جریان اصولگرا بریزد. رویداد این خبر را منتشر کرد.

 

 

 

گفته می شود حسین کروبى،فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی در حاشیه ی مراسم بزرگداشت پدر محسن امین زاده در گفت و گو با انصاف نیوز گفت: آقای روحانی و وزرای او در نوع ارائه ی گزارش فعالیت های خود به مردم ضعیف عمل کردند. اگر روحانی وضعیت هشت ساله ی قبل از دولت را به صورت واضح بگویند که چه ویرانی تحویل گرفتند و گزارش فعالیت ها و بازسازی ها در طول این چهار ساله ی دولت خود را، چه از طریق تریبون های عمومی چه از طریق مناظرات به مردم بگوید، رای او در انتخابات آینده بالای بیست میلیون خواهد بود. عملکرد آقای روحانی با تمام موانعی که در سر راه ایشان گذاشته شد در مجموع بالاتر از حد انتظار ی بود که ما داشتیم. گله‌مندیم که در باره محصورین اقدامی صورت نگرفت و در این باره بسیار ضعیف عمل کرد. شرط گذاشتن برای آقای روحانی کار بسیار اشتباهی است. می توانیم مطالبات خودمان را بگوییم اما در شرایطی نیستیم که شرط بگذاریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*