کاهش قیمت دلار و رشد ۲۹۰ هزار ریالی سکه بهار ازادی طرح قدیم

صرافان ارز و سکه امروز (دوشنبه) هر دلار آمریکا را با کاهش ۴۱ ریالی در مقایسه با دیروز، ۳۷ هزار و ۶۵۲ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۱۴ هزار ریال افزایش قیمت، ۱۲ میلیون و ۱۴ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش ایرنا، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۱۶۵ ریال رسید که در مقایسه با دیروز (یکشنبه) ۳۷۷ ریال کاهش داشت.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۷ هزار و ۲۷۰ ریال داد و ستد شد که در مقایسه با دیروز ۳۰۰ ریال کاهش را تجربه کرد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۶۵۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۶۵۰ ریال اعلام کرد.

** افزایش قیمت مسکوکات طلا
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح قدیم با ۲۹۰ هزار ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۱۲ میلیون ریال و هر نیم سکه با ۳۰ هزار ریال افزایش قیمت، ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا با ۲۰ هزار ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۸۱۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با ۲۰ هزار ریال افزایش، ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با سه دلار و ۲۰ سنت کاهش قیمت نسبت به روز یکشنبه یک هزار و ۲۳۲ دلار و ۱۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام کرده که نسبت به دیروز سه هزار و ۴۶۰ ریال کاهش داشت .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*