گفته می شود

گفته می شود احمد توکلی  در خصوص حصر و آشتی ملی، اعلام کرده حصر اگرچه بد است اما یک چاره‌اندیشی بود زیرا اگر محصور نمی‌شدند باید محاکمه می‌شدند و مشکل شکل می‌گرفت چون از نظر اسلامی حکمشان معلوم است و این نه برای نظام خوب بود نه برای مردم و نه برای خود آنها. آقای موسوی و کروبی در درجه اول به خودشان خیانت کردند زیرا بر خلاف قول خود عمل کردند؛ در مناظره آقایان موسوی و احمدینژاد به عقیده من بهترین و قویترین و درست‌ترین ایرادی که آقای موسوی به آقای احمدی‌نژاد گرفت این بود که گفت تو قانون را قبول نداری و تو قانون‌شکن هستی، خودش از این مجرا آزمایش شد؛ اگر مشکلی هست که نباید در خیابان تحصن کرد، باید روال عادی خودش را طی کند. او همچنین درباره آشتی ملی گفت: من به آشتی ملی معتقد هستم و باید کاری کرد که این قضیه تمام شود. بهترین و کم هزینه‌ترین راه این است که کتبا و رسما عذرخواهی شود. آقای خاتمی شخصیتی محترم است که می‌توانست در همان زمان با یک جمله از آن همه اتفاق جلوگیری کند. سیاست درک زمان است که بدانیم چه کاری چه موقع خوب است..

 

گفته می شود دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس‌ پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که حدود دو ماه است اعلام موجودیت کرده، تلاش می‌کند نامزد نهایی اصولگرایان را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند. وی درخصوص معرفی کاندیدای واحد اصولگرایان برای انتخابات پیش رو افزود: تلاش ما بر این است که با بازنگری تجربه‌های تلخ و شیرین گذشته، در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری بدون ایجاد تفرقه به وحدت برسیم و نامزدی واحد داشته باشیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز گذشته از بخش‌های مختلف موسسه جام‌جم بازدید کرد، در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا حاضر خواهد شد یا نه گفت: خیر چنین قصدی ندارم.

گفته می شود دختر جوانی برای خارج کردن کیستی که در شکم داشت در یکی از بیمارستان های خصوصی اصفهان بستری شده بود اما پس از جراحی مشخص شد که پزشک متخصص سرشناس اصفهانی در اشتباهی عجیب به جای کیست، تنها کلیه بیمار را از بدنش خارج کرده و دختر جوان از این پس باید دیالیز شود!

گفته می شود معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام کرده در رابطه با مساله رفع حصر شخص رییس‌جمهور باید در این زمینه بگوید که چه فعالیتی کرده و به چه نتیجه‌ای رسیده است. وی گفته رییس‌جمهور پیگیر اجرایی شدن تمام وعده‌های انتخاباتی خود است. معاون پارلمانی رییس‌جمهور افزود: این را باید از آقای رییس‌جمهور بپرسید که چه اقدامی انجام داده‌اند.ایشان هر چه در ایام انتخابات تبلیغات وعده کرده در حال پیگیری هستند اما جزئیات آن را باید از خود ایشان پرسید.

 

گفته می شود نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفته احتمال اینکه اصولگرایان به وحدت برسند را ٩٠درصد می‌دانم، گزینه اصولگرایان به موقع رونمایی می‌شود و اصولگرایان با وجود این گزینه موفقیت بالایی درانتخابات خواهند داشت.مجتبی ذوالنور در مورد اینکه چرا اصولگرایان هنوز استراتژی مشخصی را برای انتخابات مشخص نکرده اند گفت: این سردرگمی نیست و تاخیر در تصمیم است که هر چه سریعتر به تصمیم نهایی می‌رسند.

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سالگرد برگزاری انتخابات مجلس دهم گفت: وعده‌های زیادی به مردم دادیم که این وعده‌ها محقق نشد، لذا شرمنده مردم هستیم

گفته می شود علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به آشتی ملی از سوی جریان خاص اظهار داشت: قهری وجود نداشته که بخواهیم با هم آشتی کنیم.وی در همین رابطه افزود: همه باید زیر سایه مقام معظم رهبری از منافع ملی دفاع کنیم.

هواپیماهای ایتالیایی در راه ایران

با گذشت حدود یکسال از سفر رییس جمهوری ایران به پاریس و امضای توافق‌نامه ابتدایی خرید هواپیماهای ایرباس و ATR وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن مذاکرات برای خرید هواپیماهای این شرکت ایتالیایی خبر داد.ایران به‌طور همزمان در کنار برنامه‌ریزی برای خرید هواپیماهای غول‌پیکر مسافربری به منظور افزایش توان فرودگاه‌های کوچک خود و انعطاف‌پذیر کردن ناوگان هوایی نسبت به خرید هواپیماهای با برد کوتاه و ظرفیت مسافرپذیری پایین نیز اقدامات جدی انجام داد که در نخستین گام به امضای یک موافقت‌نامه برای خرید ۲۰ فروند هواپیمای ATR از این شرکت ایتالیایی منجر شد.پس از آنکه قراردادهای نهایی ایران‌ایر با دو غول هواپیماساز بوئینگ و ایرباس نهایی شد و حتی نخستین فروند از ایرباس‌های خریداری شده از سوی این شرکت به‌طور رسمی وارد ناوگان هما شد، حالا وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن مذاکرات خرید هواپیماهای ATR خبر می‌دهد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*