مسابقات پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: برگزاری هر مسابقه ای در رشته پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع است. ۳
به گزارش امروز خراسان جنوبی، ناصر  پورعلی فرد، در مجمع عمومی سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در بیرجند گفت: برای حمایت از هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اقدام لازم از طرف فدراسیون انجام شد و تلاش کردیم تمام نیازهای این هیات رفع شود.
وی افزود: برای کمک بیشتر به هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی، حق السهم فدراسیون را از کلاس های آموزشی دریافت نمی کنیم.
وی با اشاره به اینکه میزبانی خراسان جنوبی در رقابت های قویترین مردان کشور نشان داد این استان پتانسیل خوبی در این زمینه دارد، تصریح کرد: برگزاری هر گونه مسابقه، حامیان مالی ورزش را می طلبد و اگر قرار باشد دولت تمام بودجه ها و هزینه ها را خود عهده دار باشد نمی تواند موفق عمل کند.
وی در زمینه حمایت از قهرمانان این رشته نیز گفت: در بحث قهرمان پروری تا زمانی که ورزشکاران به مرحله قهرمانی نرسند و در تیم ملی حضور پیدا نکنند فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام نمی تواند حمایت های ویژه ای داشته باشد و لذا تا قبل از رسیدن به مرحله قهرمانی حمایت از ورزشکار برعهده مسئولین هیات های استان ها و شهرستان ها است.  وی همچنین در زمینه فعالیت بانوان در رشته بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در بخش بانوان این رشته در استان خراسان جنوبی بیشتر زمینه آموزش مربیان زن را دنبال می کنیم. وی گفت: با توجه به فرهنگ اسلامی کشور برگزاری هرگونه رقابتی در  رشته پرورش اندام برای بانوان مطلقا ممنوع است و چنانچه موردی در داخل و خارج کشور در زمینه مسابقات پرورش اندام بانوان دیده شد بصورت قاطع با هرگونه تخلفی برخورد می شود و از فعالیت اینگونه بانوان جلوگیری می شود .
وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۲ هزار باشگاه سازمان یافته در رشته بدنسازی و پرورش اندام در کشور وجود دارد، تاکید کرد: صدور مجوز برای ایجاد باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام توسط کمیسیون ماده پنج اداره های کل ورزش و جوانان استان ها انجام می شود. پورعلی فرد، افزود: کمیسیون ماده پنج وظیفه بررسی احکام، مدارک و درخواست های افراد برای فعالیت های فردی صدور مجوز را بر عهده دارد.
وی اظهار کرد: کمیسیون یاد شده افراد مورد نظر را از لحاظ صلاحیت فردی، سوء پیشینه، موقعیت جغرافیایی و … بررسی می کند. وی خاطر نشان ساخت: خراسان جنوبی ورزشکاران خوبی در رشته بدنسازی و پرورش اندام دارد و تلاش می شود با برنامه ریزی صحیح این استعدادها درشرق ایران شکوفا شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*