اخبار ورزشی

دهیاری شاهرخت قهرمان مسابقات والیبال جام فجر زیرکوه
تیم دهیاری شاهرخت قهرمان رقابت های والیبال جام فجر زیرکوه شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال  جام فجر زیرکوه با حضور ۷ تیم در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی شهر حاجی آباد برگزار شد. در این رقابت ها تیم دهیاری شاهرخت ، تیم شهدای آبیز و تیم مرکز چاپ بنر و فلکس عابدینی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. گفتنی است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم دهیاری بهمن آباد اهدا شد و محمد خزاعی از دهیاری گزخت نیز به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
اختصاص ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث گود باستانی سه قلعه
کلنگ گود باستانی خیر ساز شهر سه قلعه با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومانی بر زمین زده شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت دهه فجر کلنگ احداث گودباستانی خیرسازشهر سه قلعه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین شهرستان سرایان برزمین زده شد. این گود در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان احداث می شود.
معرفی برترین های دارت بانوان سرایان
برترینهای مسابقات دارت جام فجر بانوان ادارات شهرستان سرایان معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های جام فجر دارت بانوان ادارات شهرستان سرایان با حضور ۲۰ نفر و به صورت دوره ای در سالن ورزشی نیایش این شهر برگزار شد. فاطمه عربی از فرمانداری، عفت عربی و طاهره صفری از جهاد کشاورزی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
پایان رقابت های والیبال شهر عشق آباد طبس
مسابقات والیبال شهر عشق آباد بخش دستگردان طبس با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال جام فجر بخش دستگردان شهر عشق آباد طبس با حضور ۵ تیم در سالن ورزشی حجاب این شهر برگزار شد . تیم بانک کشاورزی مقام اول و تیم مرادپوری مقام دوم را به خود اختصاص داد.
برگزاری مسابقات تنیس روی میز
دانش آموزان سربیشه
مسابقات تنیس روی میز جام فجر دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی و راهنمایی سربیشه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت دهه فجر رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان مدارس شاهد و امام علی (ع) سربیشه در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی به صورت تک حذفی با حضور ۸ دانش آموز در اتاق تنیس روی میز مجموعه ورزشی تختی این شهر برگزار شد. در پایان حسین حسینی و ایوب ابراهیمی از مدرسه امام علی (ع) به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.امیرحسین کیانی از مدرسه شاهد سوم شد.همچنین در بخش دختران دانش آموزان دبیرستان ام کلثوم(س) و دبستان حضرت رقیه (س) با یکدیگر رقابت کردند که در پایان فاطمه اکبری از دبیرستان ام کلثوم (س) و فاطمه روحی از دبستان حضرت رقیه (س) مقام های اول و دوم را کسب کردند.
مهدیه قهرمان فوتسال شهر مود شد
رقابت های فوتسال شهر مود شهرستان سربیشه با قهرمانی تیم مهدیه مود به پایان رسید. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم صنایع نساجی آرمان در ضربات پنالتی تیم شهیدپیردل کلاته سلیمان را از پیش رو برداشت و مقام سوم را کسب کرد و دیدار فینال بین دوتیم محراب ومهدیه مود برگزار شد که تیم مهدیه مود با سه گل حریف خود را مغلوب کرد و قهرمان شد. گفتنی است کاپ اخلاق این رقابت ها به  تیم لوازم آرایشی مودی اهدا شد.
نتایج مسابقات ورزشی بومی محلی بخش
 دستگردان طبس اعلام شد
رقابت های بومی محلی بخش دستگردان طبس در دو رشته داژبال(وسطی) و طناب کشی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، اولین دوره مسابقات بومی محلی بخش دستگردان در رشته های طناب کشی و داژبال(وسطی) در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۱۲ تیم در محل سالن ورزشی حجاب عشق آباد برگزار شد.در مسابقات طناب کشی تیم دهیاری قائمیه قهرمان و تیم دهیاری کاظم آباد نایب قهرمان شد. همچنین در بخش بانوان طناب کشی تیم فرهنگیان و در رشته داژبال تیم حافظ اول شد. تیم دبستان شهید گلی در رشته داژبال و تیم بانوان قائمیه نیز در رشته طناب کشی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*