اخبار ورزشی

نتایج مسابقات قهرمانی پینگ پنگ اصناف و اتحادیه های صنفی اعلام شد
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ اصناف و اتحادیه های صنفی به مناسبت دهه فجر با حضور  ۲۰ بازیکن در دو بخش آقایان و بانوان در سالن شهید سرحدی بیرجند به صورت دو حذفی برگزار شد. در این مسابقات محمد امین علیزاده مقام اول، مهدی کفاش مقام دوم و مهدی مسافر مقام سوم این مسابقات را کسب کردند و در بخش بانوان زهرا بیدار ،سمیه میری و سمیه اربابی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 
آغاز رقابت های والیبال بانوان کارکنان دولت در بیرجند
رقابت های والیبال بانوان کارکنان دولت در بیرجند با انجام ۱۲ دیدار آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمود عرفی رئیس هیات ورزش های همگانی بیرجند گفت: رقابت های والیبال بانوان کارکنان دولت با حضور ۱۰ تیم و با انجام ۱۲ دیدار در سالن ورزشی حجاب آغاز شد. این مسابقات از ۲۱ بهمن آغاز و پنجشنبه و جمعه هر هفته به مدت ۳ هفته برگزار می شود.

 
استارت رقابت های فوتسال آقایان بیرجند از امروز
رقابت های فوتسال آقایان بیرجند از امروز استارت می خورد. رئیس هیات ورزش های همگانی بیرجند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رقابت های فوتسال آقایان بیرجند گرامیداشت دهه فجر با حضور ۳۷ تیم و به صورت دسته جات آزاد و در قالب ۸ گروه از امروز در سالن شهیدین قاسمی بیرجند آغاز می شود. عرفی افزود: تیم های حاضر در این رقابت ها به صورت ۵ گروه ۵ تیمی و ۳ گروه ۴ تیمی به مصاف یکدیگر می روند.

 

شلیک طلاب در رقابت های تیراندازی  استان
رقابت های تیراندازی طلاب خراسان جنوبی با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت دهه فجر مسابقات تیراندازی طلاب  خراسان جنوبی  با حضور۲۵ تیرانداز در  سالن تیراندازی شهید کاوه برگزار شد . در این رقابت ها  سید محمود حسینی، علی فاضلی و میثم مرکی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 
معرفی برترین های رقابت های دارت و تنیس روی میز جانبازان و معلولان بیرجند
رقابت های دارت و تنیس روی میز جانبازان و معلولان بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقات به مناسبت دهه فجر در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۳۰ ورزشکار در سالن ۲۲ بهمن بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها در بخش تنیس روی میز بانوان زهرا علی آبادی، زهرا سنایی فر و زهرا زحمتکش مقام های اول تا سوم را کسب کردند و  در بخش دارت بانوان رضوان ناصری ، مینا محمدی و نرجس شکرویی اول تا سوم شدند. همچنین در بخش تنیس روی میز آقایان محمدخراشادی، مجتبی سنبلی و رمضان لطفی به ترتیب مقام در اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش دارت سید امیر رضوی، علی ناصری و حجت ا… آهنی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*