اخبار ورزشی

معرفی اولین مربی بین المللی پینگ پنگ استان در بخش آقایان
اولین مربی بین المللی در بخش آقایان در استان معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کلاس مربیگری بین المللی سطح یک جهانی به مدت ۵ روز در تهران برگزار شد. در این دوره علیرضا چمنی مربی خراسان جنوبی توانست با موفقیت کارت دوره مربیگری بین المللی خود را از فدراسیون جهانی دریافت و به عنوان اولین مربی بین المللی استان در بخش آقایان معرفی شود.  مدرس این دوره جمیل لطف ا… نصبی، سرمربی تیم بزرگسالان کشور بود. گفتنی است زهرا چهکندی نژاد قبلا عنوان اولین مربی و داور بین المللی استان خراسان جنوبی در بخش بانوان را به خود اختصاص داده است.
هزینه یک میلیاردی فیفا برای احداث چمن مصنوعی در فردوس
رئیس اداره ورزش و جوانان فردوس از آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی در فردوس خبر داد و تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی هدیه فیفا به ایران است که فدراسیون ایران این زمین چمن را به شهرستان فردوس اختصاص داده و بزودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز می‌شود. محمدرضا مهران پور یادآور شد: زمین چمن مصنوعی فیفا در زمینی به ابعاد ۱۰۰ در ۷۵ در مجموعه ورزشی شهید تختی این شهرستان احداث و برای این چمن مبلغ یک میلیارد تومان از سوی فیفا هزینه می‌شود. وی گفت: زیرسازی و آماده‌سازی لازم برای احداث زمین چمن فیفا در فردوس به عهده شهرستان و استان است که بلافاصله پس از اتمام عملیات زیرسازی، عملیات احداث زمین چمن توسط فدراسیون فوتبال در شهرستان فردوس آغاز می‌شود.
تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی فوتسال قاین مشخص شدند
تیم های راه یافته به نیمه نهایی رقابت های فوتسال آموزشگاه های قاین مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال آموزشگاه های شهرستان قاینات با انجام ۳۴ دیدار و با حضور ۲۱ تیم برگزار شد. در این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی تیم های دبیرستان های شریعتی، مصباح، شهید فهمیده و شهید مصطفی خمینی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
والیبالیست های بیرجند و سربیشه بر حریفان پیروز شدند
بازی تیم های لیگ والیبال خراسان جنوبی در دور برگشت این رقابت ها پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در دور برگشت  مسابقات لیگ والیبال خراسان جنوبی تیم خوسف ۳ بر صفر تیم سربیشه را شکست داد و والیبال زیرکوه نیز با همین نتیجه مغلوب تیم جوانان بیرجند شد.
اعزام فرنگی کاران استان به رقابت های کشور۴
تیم کشتی فرنگی کاران استان خراسان جنوبی امروز به رقابت های کشوری اعزام می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور از امروز به مدت ۲ روز به میزبانی  اراک برگزار می شود. در این رقابت ها تیم خراسان جنوبی با ۱۰ بازیکن حضور دارد. عباس خدابخشی، علی آراسته، سامان آقایی، محمدرضا قربان پور، سید حمیدرضافروتن، محمدامین علیزاده، وحید برزگر، امید نصیری عنبران، محمد مهدی زرین و مجید اروند با مربیگری وسرپرستی حسن گلکاری در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*