اخبار شهرستانها

ورود سامانه جدید بارشی از جمعه به خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی از روز جمعه در استان گفت: بیشترین بارندگی اخیر در استان مربوط به فتح‌آباد فردوس و خضری در قاین بوده است. فاطمه زارعی در گفت‌وگو با فارس، به میزان بارش ثبت شده در ایستگاه‌های مختلف هواشناسی استان اشاره کرد و افزود: میزان بارندگی ثبت شده در فردوس و بیرجند ۰٫۴ میلی‌متر، قاین ۳٫۹ میلی‌متر، سرایان ۳٫۸، نهبندان ۰٫۷، بشرویه ۰٫۳، سربیشه ۱٫۱ و محمدیه ۰٫۵ بوده است. کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در این مدت بیشترین بارندگی ثبت شده مربوط به فتح‌آباد فردوس و خضری به میزان ۲۰ میلی‌متر بوده است.
پرواز تهران – طبس لغو شد
مدیر فرودگاه طبس گفت: پرواز تهران به طبس دیروز به علت مه گرفتگی شدید در محدوده فرودگاه این شهرستان لغو شد. سید علی اکبر سیدی افزود: پروازهای طبس روزهای یکشنبه و سه شنبه انجام می شود که در این دو روز، ساعت ۹ صبح پرواز تهران به طبس و ساعت ۱۱ از طبس به مقصد تهران پرواز انجام می شود. وی گفت: فرودگاه طبس مجهز به امکانات هواشناسی شامل ارسال گزارش جوی یک ساعته و نیم ساعته، پیش بینی هوای مسیر، سیستم ارتباط کامپیوتری شبکه هواشناسی و… است.
گردهمایی فعالان هسته های پژوهش قاین برگزار می شود
مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (علیه السلام) قاین  گفت: گردهمایی فعالان هسته های پژوهش کانونهای فرهنگی هنری شهرستان قاین همزمان با ۱۸ اسفندماه برگزار می شود.
بازگشایی محور کاخک به کریمو در گناباد
محور مسدود کاخک به کریمو در گناباد بازگشایی شد. مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی اعلام کرد: محور فرعی کاخک به کریمو در گناباد که دوشنبه شب به علت ریزش کوه مسدود شده بود صبح دیروز بازگشایی شد. بنابر این گزارش، ریزش کوه به علت بارش شدید باران منجر به بسته شدن کیلومتر ۱۴ و گردنه جاده کوهستانی کاخک به کریمو واقع در گناباد شده بود.
جمع‌آوری بیش‌از ۵/۳ میلیارد تومان صدقه در استان
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم متدین و نیکوکار خراسان جنوبی جمع‌آوری شده است. سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با فارس افزود: صدقات جمع‌آوری شده مردم بر اساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن و سایر خدمات مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*