اخبار شهرستانها

آغاز فاز سوم طرح واکسیناسیون دام علیه تب برفکی
در خراسان جنوبی
مرحله سوم از طرح واکسیناسیون تب برفکی در دام های سنگین استان خراسان جنوبی آغاز شد. دکتر مسعود دادفر  رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان در این خصوص گفت: طرح واکسیناسیون دام های سنگین علیه تب برفکی از صبح دیروز به صورت رایگان آغاز و طی ۳۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. وی تصریح کرد: این طرح در دام های سنگین صنعتی، نیمه صنعتی و روستایی توسط بخش دولتی انجام می شود.

 
 برگزاری نمایشگاه های متنوع در کتابخانه اسدیه
همزمان با ۱۲ بهمن، آغاز دهه مبارک فجر، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه نقاشی، نمایشگاه عکس و نمایشگاه فرهنگ رفتاری با موضوع انقلاب در کتابخانه استاداحمدی بیرجندی اسدیه برپا شد.

 
نمایشگاه قهستان شناسی برگزار شد
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان درمیان گفت: نمایشگاه قهستان شناسی با همکاری شرکت تعاونی دست آفرینان قهستان درشهر قهستان برگزار شد.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه مردم با آداب و رسوم محلی بخش قهستان و همچنین صنایع دستی و آثار تاریخی و گردشگری این بخش آشنا شدند.

 
 خوسف برای برگزاری نوروزی شاد آماده می شود
ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۶ شهرستان خوسف با حضور معاون فرماندار خوسف، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان و مسئولین اجرایی ستاد سفر در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد. معاون فرماندار خوسف تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های طبیعی، مذهبی و تاریخی خوسف، لازم است تمهیدات کاملی در نظر گرفته شود و با توجه به اتمام ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) قبل از نوروز، ایجاد فضای شور و نشاط و مفرح مورد توجه سازمانها و نهادها قرار گیرد.

 
فرماندار درمیان:
۵۰ روستای درمیان از پروژه‌های دهه فجر بهره‌مند می‌شوند
فرماندار درمیان گفت: ۳۳ پروژه روستایی شهرستان درمیان در ایام ا… دهه فجر اجرا می‌شود که ۵۰ روستای این شهرستان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند. به گزارش تسنیم، محمد بشیری‌زاده در دیدار مسئولان درمیان با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: وجود امنیت مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که ما باید به خوبی قدر این نعمت را به ویژه در این شهرستان مرزی بدانیم. وی با اشاره به افتتاح ۴۷ پروژه در دهه فجر امسال تصریح کرد: با افتتاح این ۱۴ پروژه شهری و ۳۳ پروژه روستایی، ۶ هزار و ۹۴۷ خانوار در ۴ شهر و ۵۰ روستای این شهرستان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*