اخبار ورزشی

برگزاری مسابقات تیراندازی و طناب کشی در شوسف
مسابقات تیراندازی و طناب کشی در شوسف برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، یک دوره مسابقه ورزشی طناب کشی در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در نهبندان و شهر شوسف به مناسبت ۹ دی ماه برگزار شد.همچنین به همین مناسبت مسابقه تیراندازی ویژه کارکنان ادارات شهر شوسف با معرفی برترین ها پایان یافت.
معرفی نفرات برتر دارت در بیرجند
نفرات برتر دارت در بیرجند معرفی شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت ۹دی روز بصیرت ،مسابقات دارت ویژه آقایان در خانه دارت بیرجند برگزار شد.در رشته ناین دارت میثم فکوری، یاسر بخشی و محمد ابراهیم مداح مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته فیکس ۳۰۱ ، پس از برگزاری ۵ دور مسابقه ،علی فروتن ، ابوالفضل علیزاده و میثم فکوری اول تا سوم شدند.
معرفی برترین های گل کوچک شهرداری طبس
مسابقات گل کوچک شهرداری طبس با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات گل کوچک جام بسیج شهید احمدی روشن شهرداری طبس با معرفی برترین ها پایان یافت. در این رقابت تیم خدمات شهری۱، تیم موتوری و تیم خدمات شهری ۲ مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
معرفی تیم های برتر رقابت های فوتسال سربیشه
تیم های برتر رقابت های فوتسال شهر مود سربیشه معرفی شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جام ۹ دی شهرمود شهرستان سربیشه با حضور ۹ تیم برگزار شد. که در پایان تیم پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) در ضربات پنالتی تیم شهید شریفی پناه را شکست داد و قهرمان شد و تیم های شهید شریفی پناه و چنشت مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
برگزاری دومین دوره تئوری کوتاه مدت مربیگری در طبس
دومین دوره تئوری کوتاه مدت مربیگری در طبس برگزار شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، دومین دوره تئوری کوتاه مدت مربیگری بر اساس آیین نامه تشکیل دوره های مربیگری مصوب وزارت ورزش و جوانان با حضور ۲۲ ورزشکار در طبس برگزار شد. در این دوره ۱۲ درس تخصصی رشته تربیت بدنی توسط ۶ نفر از اساتید بومی رشته تربیت بدنی تدریس می شود. در این دوره بر اساس سرفصل های ابلاغی شرکت کنندگان با دروس تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی آشنا شده و پس از موفقیت در آزمون پایان دوره به قبول شدگان کارنامه دوره تئوری مربیگری اعطاء می گردد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*