اخبار شهرستانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
اقدام جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از موضوعات سیاسی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فراتر از موضوعات سیاسی است، گفت: نگاه جبهه مردمی انقلاب اسلامی نگاه عقیدتی و دفاع از ارزش‌های دینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان اظهار داشت: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد نقش مردم در تحولات گوناگون جامعه و کشور بیشتر می‌شود. وی گفت: در نگاه تمدنی روندی وجود دارد که انقلاب می‌خواهد طی کند، ما مسأله تمدن را در این جامعه داریم و ایرانیان پیش قدم این تمدن هستند.

 
بخشدار آیسک منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی، علی برازنده به عنوان بخشدار آیسک منصوب شد. در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشد.

ثبت خانه باغ شوکت الملک در فهرست آثار ملی کشور
خانه باغ شوکت الملک( دبیرستان شوکتیه ) از بناهای بسیار با ارزش اواخر قاجار – اوایل پهلوی در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد . به گزارش امروز خراسان جنوبی طاهره مال اندوز مسئول حوزه ثبت آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی و میراث معنوی خراسان جنوبی در این خصوص گفت : این اثر یکی از خانه باغ های تاریخی بیرجند است که درمیان چند باغ تاریخی شهر قرار گرفته و تاییدی است بر تجمع باغ های شهر. در این منطقه  که سیر طراحی باغ ایرانی را از دوره زندیه (ارگ بهارستان که در باغ زرشکی  قرار دارد) تا پهلوی (باغ شرقی مجموعه که هم اکنون موسسه خیریه دست های پر توان در آن قرار دارد.) را نشان  می دهد.

 
افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌های کشاورزی در بشرویه
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی ادوات، ماشین‌های کشاورزی و صنایع وابسته در بشرویه افتتاح و تا ۱۵ دی‌ماه ادامه دارد. محمدحسین اکبری آشنایی فعالان بخش کشاورزی با یکدیگر و تبادل اطلاعات، آشنایی با بازاریابی، شناخت نقاط قوت و ضعف و آگاهی از جدیدترین ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ذکر کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*