گفته می شود

 

گفته می شود

قاضی‌پور عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چند روزی است که با حالت قهر جلسات کمیسیون تلفیق را تحریم کرده و در این جلسات شرکت نمی‌کند.پس از مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی تا پایان اجرای برنامه ششم آقای نوبخت همراه سایر نمایندگان دولت جلسه کمیسیون را ترک کردند و از آن زمان تاکنون در جلسات کمیسیون شرکت نمی‌کنند.بنا نیست که مجلس به ساز دولت برقصد و باید دانست که مجلس در راس امور است.

واکنش دری نجف آبادی به ابطال آراء مینو خالقی

دری نجف آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: شورای نگهبان آرای خانمی را در اصفهان باطل اعلام کرد، هنوز ماجرا ادامه دارد. هر روز یک نفر سر این مسئله موضع می‌گیرد. حالا کشور این همه مسئله دارد این هم یکی از مسائل مهم کشور می‌شود، خوب این حقوق رأی دهندگان و داوطلبان است هزینه فراوانی دستگاه‌های دولتی، قضایی، انتظامی، اطلاعاتی و مردمی برای انتخابات انجام می‌دهند، حتی هزینه‌های غیرمستقیم انتخابات خیلی بیشتر از هزینه‌های مستقیمش است بنابراین باید از تکرار این اتفاقات پیشگیری شود.شورای نگهبان هم اگر از نظر زمان مشکل دارد موضوع زمان را تدبیر کند که مشکلش حل شود تا بتواند جوابگوی دقیق باشد. البته مقطعی هم مجلس باید اقدام لازم را انجام دهد. تا ببینیم شورای نگهبان بحث نظارت استصوابی را تا چه محدوده ای تعریف می‌کند. این مسئله هنوز تبیین روشنی نشده است شاید از مجلس برود شورای نگهبان از شورای نگهبان برگردد مجلس، بعد دوباره برود شورای نگهبان، سپس برگردد مجلس حتی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شود نمی‌توانم جواب قطعی بدهم که سرانجام چه خواهد شد.

 گفته می شود حسام‌الدین آشنا در حساب توئیترش نوشته برخی عزیزان در داخل و خارج دولت از نظرخواهی مطرح شده در فضای مجازی ناخرسند بوده اند. برخی میگویند چه فایده و برخی میگویند چه پرافاده! من این کاررا ازهمان ابتدای شکل گیری کابینه درسال ۱۳۹۲ دنبال کرده ام. پیشنهادها وملاحظات عزیزان همواره حاوی تذکرات ارزشمندی برای دولت است. انتقال این نظرات به ریاست محترم جمهوری وظیفه ای است که بر عهده خود دانسته و به عنوان امین شما آن را انجام می دهم.
 گفته می شودعلیرضا امیدوار به جرم همکاری با دولت آمریکا، به ۱۰ سال زندان محکوم شد این محکومیت ۱۰ ساله برای علیرضا امیدوار در حالی است که وی پیش از دستگیری، «مدیر بخش توسعه مشارکت اجتماعی شرکت سامسونگ در ایران» بوده است. همچنین یادآور می شود علاوه بر این، امیدوار سابقه همکاری با بیژن خواجه پور و باقر نمازی را نیز در کارنامه خود داشته است.

نگاهی به سوابق امنتی افراد کابینه روحانی

تسنیم به مناسبت تغییرات کابینه حسن روحانی نگاهی به سابقه امنیتی مدیران حسن روحانی انداخته و آن را در جدول زیر به نمایش گذاشته است:

 «گلشیفته» دختر ایران است!/ سفر غیر انتخاباتی رئیس جمهور به اراک!/  ادعای قهر‌ نوبخت با نمایندگان مجلس/ روحانی نیاید تا وضع مردم بهبود پیدا کند!

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*