ویکی‌لیکس بخش سوم ایمیل‌های ستاد انتخاباتی کلینتون را افشا می‌کند

ویکی‌لیکس از انتشار ۵۰ هزار ایمیل دیگر ستاد انتخاباتی دموکرات‌ها تا پیش از برگزاری انتخابات ۸ نوامبر خبر داد.

ویکی لیکس به دنبال انتشار 50 هزار ایمیل ستاد دموکراتها تا پیش از برگزاری انتخابات آمریکا / افشای فاز سوم ایمیلهای انتخاباتی از سوی ویکی لیکسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اینترنشنال بیزنس تایمز؛ ویکی لیکس بیست و سومین سری از ایمیل های افشاگرانه را از حساب شخصی “جان پودستا”، رئیس ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون منتشر کرده است که تاحدودی از عملکرد داخلی افراد و ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات پرده برمی‌دارد. تاکنون ۳۶ هزار ایمیل از پودستا منتشر شده است.

ویکی لیکس همچنین در پیامی توییتری که یکشنبه ۳۰ اکتبر نشر داده شد، اعلام کرد تا پایان هفته جاری بخش سوم پرونده “پوشه انتخابات آمریکا” را که شامل ۵۰ هزار ایمیل است تا پیش از انتخابات روز ۸ نوامبر افشا می کند. ویکی لیکس هیچ جزئیاتی درباره محتوای بخش سوم پرونده افشاگری پوشه انتخابات آمریکا ارائه نکرد.

بیست و سومین سری از ایمیل های ویکی لیکس که روز گذشته منتشر شد، تماس‌های ایمیلی پودستا و تام نیدس را با هیلاری کلینتون از ژوئن تا سپتامبر ۲۰۱۵ نشان می دهد که بخشی از آنها برای ورود کلینتون به عرصه انتخاباتی ارسال شده بودند.

تاکنون ستاد انتخاباتی کلینتون صحت ایمیل‌های پودستا را تایید نکرده است. با این حال، ستاد انتخاباتی ترامپ، روسیه را عامل اصلی انتشار اسناد مربوط به این حزب معرفی می کند و معتقد  است ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تلاش است تا با نفوذ در انتخابات آمریکا، نتیجه را به سود دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه رقم بزند.

واشینگتن اواسط ماه اکتبر رسما دولت روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از طریق حملات سایبری به سازمان ها و موسسات سیاسی متهم کرده است. این در حالی بود که مسکو ادعاهای آمریکا در خصوص دست داشتن روسیه در حملات سایبری علیه واشینگتن را با هدف منحرف کردن رای دهندگان آمریکایی از مشکلات داخلی قلمداد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*