سقف قطعه یک گلزار شهدای بیرجند تکمیل شد

مسقف سازی قطعه یک گلزار شهدای بیرجند با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شد.

ساماندهی گلزار شهدای بیرجند از جمله پروژه های بنیاد شهید بیرجند است که امسال مسقف سازی قطعه یک آن با استفاده از سازه فضایی با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

کارشناس عمران و مسکن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات ساماندهی گلزار شهدا از منابع استان تامین میشود به بیرجند امروز گفت: پیشرفت فیزیکی در ساماندهی گلزار شهدا به میزان اعتباری است که تخصیص مییابد.

مطهری فرد کف سازی را از مهمترین برنامه های بنیاد شهید اعلام کرد که در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند به دلیل ناهمواری ها و اختلاف ارتفاعی که در گلزارها وجود دارد در اولویت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: هرچند کف سازی از نظر ما ساماندهی محسوب میشود اما این نکته نیز مورد توجه است که دسترسی به جاده، مسقف سازی، اجرای کتیبه های دور و گچ کاری نیز در بحث ساماندهی گلزار شهدا ذکر شده است.

وی متراژ مسقف سازی انجام شده در گلزار شهدای بیرجند را هزار و ۴۰۰ متر اعلام کرد و گفت: کف سازی نیز در همین متراژ انجام خواهد شد.

کارشناس عمران و مسکن بنیاد شهید استان افزود: پیش بینی اعتباری کارشناسان بنیاد شهید برای کف سازی حدود ۶۰۰ میلیون تومان است که با ۷۰ میلیون تومان آن موافقت شده و هم اکنون ۴۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*