رئیس دانشگاه بیرجند: به روزنامه های محلی با اشتیاقی خاص نگاه می کنیم

رئیس دانشگاه بیرجند ضمن بازدید از دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی و دیدار با سردبیر و کارکنان روزنامه گفت: روزنامه های محلی خراسان جنوبی و به خصوص روزنامه امروز خراسان جنوبی، رسانه ای دغدغه مند است که به توسعه استان خیلی کمک کرده و ما به این روزنامه ها با اشتیاقی خاص نگاه می کنیم.

دکتر خلیلی با بیان اینکه برای عرض خداقوت و تبریک روز خبرنگار به دفتر روزنامه آمده ایم، افزود: رسانه های دلسوز و اخلاق مدار حامی و پشتیبان ما در رفع موانع و مشکلات توسعه استان هستند.

وی همچنین گفت: به شدت به رسانه آزاد اعتقاد داریم و آنها را بازوی کمکی برای دولت و دستگاههای اجرایی می دانیم اما بعضا در فضای مجازی بد اخلاقی های رسانه ای را نیز شاهد هستیم که البته به احترام رسانه های متعهد و اخلاق مدار به ارتباطمان با رسانه ها ادامه می دهیم.

سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه خدمات و اقدامات دانشگاه بیرجند در بخش های مختلف در استان قابل تقدیر می باشد، گفت: غنای فرهنگی استان به وجود دانشگاهها وابسته است و دانشگاه بیرجند اقدامات موثری از جمله ایجاد رشته های جدید در راستای توسعه استان به انجام رسانده است. وی رعایت اخلاق در کار رسانه را ضروری دانست و گفت: ما علاوه بر انتشار روزنامه امروز خراسان جنوبی، هفته نامه بیرجند امروز را نیز مجددا راه اندازی کرده ایم و به دنبال این هستیم تا حرفه ای تر عمل کنیم و خوشبختانه اخیرا به لحاظ کیفی و عملکرد، در ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رتبه دوم استان را کسب کرده ایم. وی با اشاره به اینکه روزنامه امروز خراسان جنوبی به عنوان تنها روزنامه شرق کشور دارای چاپخانه می باشد، افزود: وجود چاپخانه این فرصت را به این روزنامه داده است که اخبار را تا ساعت ۲۱ پوشش دهد و چنانچه رویداد و برنامه خاصی در استان باشد آن را زودتر از سایر رسانه های مکتوب پوشش دهند و اطلاع رسانی کند.

IMG_3613

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*