تلاش بابائیان برای درخشیدن در دانمارک

او نزدیک یک سال است که ورزش فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان را بصورت حرفه ای انجام می دهد و در مسابقات مختلف شرکت کرده است. عارف بابائیان ، متولد سال ٧۵ و در حال حاضر دانشجوی رشته فناوری اطلاعات است .او از سال ٨٨ ورزش حرفه ای را شروع کرده و در مسابقات قهرمانی کشور درسال ٨٩ مقام اول مسابقات دو ومیدانی در رشته پرتاب وزنه را بدست آورد . در سال ٩٠ با مربی گری اصغری فوتبال هفت نفره را شروع و در پست دروازه بانی فعالیت می کند و پس از بازدید دبیر کل هیات جانبازان و معلولین کشور از تمرینات ورزشی ورزشکاران فوتبال هفت نفره استان به عنوان ورزشکار برتر و برای شرکت در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات روم انتخاب می شود اما به دلیل سن و تجربه کم از مسابقات قهرمانی جهان محروم می ماند. وی با اینکه دچار معلولیت جسمی حرکتی است سعی دارد ورزش حرفه ای را ادامه دهد، می گوید : نه تنها انگیزه خود را از دست نمی دهم بلکه سعی می کنم ورزش قهرمانی را ادامه دهم.

در سال ٩١ با حضور در مسابقات قهرمانی کشور اولین طلای خراسان جنوبی را در رشته پرتاب وزنه به دست آورده است و در سال ٩٣ نیز در مسابقات لیگ کشوری مقام اول پرتاب وزنه را کسب کرد و رکوردار این رشته شد.

البته حالا بیشتر به ورزش فوتبال هفت نفره علاقه دارد و پس از گذشت یک و نیم سال تمرین فوتبال هفت نفره در تیم مشهد به اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات دانمارک دعوت شده است. او دلیل حضور خود را در تیم مشهد نبود بودجه کافی در بیرجند و نداشتن تیم قوی در رشته فوتبال هفت نفره عنوان می کند .

عارف؛ این قهرمان ورزشی استان پس از مسابقاتی که در مازندران برگزار می شود نظر مربیان را به خود جلب کرده و در اردیبهشت امسال در تمرینات اردوی تیم ملی شرکت می کند. او با تمام وجود در اردوی تیم ملی تلاش می کند تا بتواند جزو نفرات اعزامی به مسابقات دانمارک باشد و با درخشش در مسابقات قهرمانی جهان مردم خراسان جنوبی را خوشحال کند.

او اکنون با پیگیری و حمایت رؤسای ورزش جانبازان و معلولین استان توانسته مسئولیت کمیته فوتبال هفت نفره را در دست بگیرد و قرار است با حضور ورزشکارانی از استان های مختلف تیم فوتبال هفت نفره را راهی بازی های قهرمانی کشور کند. تلاش می کند تا بتواند در این مسابقات با بازی خوب ورزشکاران خراسان جنوبی، حمایت مسئولان و حضور مربیان حرفه ای در این رشته حائز مقام برتر این مسابقات شود.

۳s3

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*