تظاهرات میلیونی یمنی‌ها در حمایت از شورای عالی سیاسی/ دولت جدید یمن ظرف چند روز تشکیل می‌شود

تظاهرات یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز(شنبه) در جمع میلیون‌ها یمنی که برای حمایت از این شورا تجمع کردند اعلام کرد دشمنان یمن باید بدانند که معادله‌ای جدید در یمن آغاز شده که مردم پشتیبان و ستون آن هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، مردم یمن امروز تظاهرات میلیونی را در حمایت از شورای عالی سیاسی یمن به ریاست صالح الصماد برگزار کردند.

این تظاهرات در میدان السبعین با حضور میلیون‌ها یمنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان پرچم‌های یمن و دست نوشته‌هایی در حمایت از شورای عالی سیاسی یمن در دست داشتند.

صالح الصماد در این راهپیمایی تجمع گسترده مردم یمن را برابر با ضعف چهار کشور حوزه خلیج فارس که در جنگ علیه یمن مشارکت دارند دانست و گفت: مردم یمن همانند صخره ای سخت در برابر تمامی توطئه‌چینی‌های دشمنان ایستادند.

وی گفت: اگر برخی دولت‌ها صدای مردم یمن را نمی‌شنوند مطمئنا وقتی مردم این کشورها آنان چیزی بخواهند به خواسته مردم خود نیز احترام نمی‌گذارند.
الصماد عنوان داشت: شورای سیاسی عصای جادویی ندارد که به همه نیازها فورا پاسخ دهد اما این شورا در خدمت مردم یمن است و کشور را از این رنج و سختی نجات خواهد داد.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که معادله جدیدی در یمن با پشتیبانی مردم آغاز شده است. ما برای شراکت اجتماعی و آشتی ملی تلاش می‌کنیم و ظرف روزهای آینده دولتی را تشکیل می‌دهیم.

وی همچنین تاکید کرد که دست انصارالله نه برای تسلیم شدن بلکه برای مددجویی به سوی همه چهان به جز رژیم صهیونیستی دراز است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از هیات صنعا خواست با ولد شیخ احمد، فرستاده سازمان ملل که امروز به عمان می‌رود دیدار نکنند و گفت: ولد شیخ احمد از دریافت مجوز برای بازگشت هیات یمن به صنعا عاجز است.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات همچنین بیانیهای صادر و از ملت‌های جهان خواستند به دولت‌های کشورهایشان برای احترام به شورای عالی سیاسی اعمال فشار کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*