گفته می شود

گفته می شود هنوز ساعات زیادی از وقوع کودتا در ترکیه و بر هم خوردن اوضاع در همسایه شمال غربی کشورمان نگذشته که خبر می‌رسد، صف انتظار ایرانیان جهت عزیمت به این سرزمین و تفریح در آنجا برقرار شده است؛ اتفاقی عجیب که پرسش‌های فراوانی به ذهن متبادر می‌کند.

در حالی که ابهامات فراوانی در خصوص امنیت در این کشور وجود دارد، نیم نگاهی به وضعیت فروش بلیت‌های پرواز از کشورمان به مقصد شهرهای مختلف ترکیه، وضعیت عجیبی را نشان می‌دهد؛ گویی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

وضعیتی که شاید بیش از همه مسئولان ترکیه و آن دسته از شهروندان این کشور را که مستقیم از محل ارائه خدمات به گردشگران ارتزاق می‌کنند، خوشحال کند؛ اما با اتفاقات معمول جهان همخوانی چندانی ندارد؛ به ویژه که می‌دانیم ترکیه در ساعات گذشته اتفاقی تاریخی را پشت سر می‌گذارد که برای همیشه در پیشانی سرزمینشان حک خواهد شد و به هیچ وجه قابل فراموش کردن نیست.

 

 

 

 

گفته می شود با گذشت چندین روز از انتشار اخبار واردات کالاهای غیر ضروری و قاچاق توسط یک شرکت تعاونی از مرز بانه آنهم با خودروی دولتی، هنوز هیچ مقام مسئولی اعم از حراست و بازرسی واکنشی نسبت به این جریان نشان نداده اند. سازمان های بازرسی و همچنین تعزیزات حکومتی استان و از طرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید  برای شفاف سازی واردات ۷۰۰ کارتن(قاشق، چنگال و قابلمه خارجی) از مرز بانه در قالب شرکت تعاونی مصرف را مورد تحقیق و تحفص قرار دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*