درمان های بسیار قدرتمند خانگی برای نقرس/ زنجبیل؛ ادویه ای علیه نقرس

نقرس نوعی بیماری التهاب مفصلی است که دردهای ناراحت کننده ای دارد. روش های خانگی و طبیعی وجود دارد که به کمک آن ها می توان به سرعت این دردها را تسکین داد.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ نقرس یک نوع آرتریت یا التهاب مفصل است که می تواند در قسمت های مختلف بدن مانند گوش، مفاصل کوچک در دست، مچ دست و پا و زانو بروز می کند. علائم این بیماری اغلب به صورت درد حاد، تورم، حساسیت به لمس شدید و التهاب در مفاصل دیده می شود.
علت دقیق این بیماری ناشناخته است، اما مقدار بالای اسید اوریک در بدن یکی از دلایل اصلی بروز این بیماری محسوب می شود. اما برخی علل مانند ژنتیک، عدم فعالیت بدنی، مصرف بیش از حد پروتئین مانند گوشت و استرس بیش از حد برای ابتلا به این بیماری ذکر شده اند.
درمان های بسیار قدرتمند خانگی برای نقرس/ زنجبیل؛ ادویه ای علیه نقرس
نقرس با انواع بیماری ها مانند فشار خون بالا، دیابت، وسنگ کلیه های اسید اوریک مرتبط بوده به همین دلیل  درمان پزشکی آن بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر درمان های شیمیایی برخی درمان های خانگی  وجود دارد که می توان به بهبود بیماری و تسکین دردها کمک کنند.
درمان های خانگی معجزه آسا برای نقرس
سرکه سیب طبیعی که اغلب برای درمان سردرد و اسید معده استفاده می شود. در درمان نقرس و آرتریت  نیز موثر است.  اسیدیته در سرکه سیب به از بین بردن درد حاد کمک شایانی می کند همچنین با افزودن عسل می توان به کاهش التهاب کمک کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*