گفته می شود

گفته می شود پرویز شیخ طادی، کارگردان سینما و تلویزیون در مراسم بزرگداشتش در جشنواره فیلم فجر، حرف‌های منتظره‌ای زد. این کارگردان حزب اللهی با یک کراوات حاضر شد و گفت: «من امشب یک کراوات به عنوان هدیه برای آقای اسماعیلی آورده‌ام، کارمندان اول انقلاب همه کراوات می‌زدند، ارتشی‌ها کراوات می‌زدند، پزشکان کراوات می‌زدند، خیلی مد و مرسوم بود. یک عده‌ای آمدند که الان جای دیگر هستند. بعضی شان اصلاً خارجند. آمدند و شروع کردند به قیچی کردن این کراوات‌ها. پزشک را می‌گرفتند، قیچی می‌کردند… خساراتی بابت این کراوات وارد کردند، بدون آنکه بدانند این چیست… پزشک همین جور می‌زد برای زیبایی‌اش… می‌گفتند آقا غرب زده است، با ما نیست. این نمی‌تواند در تشکیلات ما باشد» شیخ طادی افزود: «همان عده‌ای که نیستند از این آمدند و رسیدند به ویدیو. ۱۰ سال ماجرای ویدیو طول کشید. ایست بازرسی، بازرسی کردن… زیر کُتشان قایم می‌کردند. اصلاً یک داستانی شده بود… بعد همه سازمان این دستگاه را خریدند و استفاده کردند. بعد این خسارتش عمدی بود.» شیخ طادی ادامه داد: «بعد نوبت ماهواره شد. دوباره خسارت. بریز ببند. از بالا پشت بام پرت کن پایین. دیش‌ها را خراب کن… راپل کن… لو بده، مردم ببینید کی داره کی نداره، با غلتک از روی دیش ماهواره رد شدند که آهان له شد؛ فرهنگ دیگر پاکسازی شد. چقدر خسارت» او سپس یک روسری از جیبش درآورد و گفت: «الان من از دوستان فقط یک خواهش دارم که بیش از این خسارت نزنید. بیش از این خسارت نزنید به روسری. من فقط از این جوان‌ها می‌توانم درخواست کنم (با اشاره به وزارت ارشاد)، من از مردم نمی‌توانم درخواست کنم… آخه چقدر خسارت؟… بابا این چهره حزب اللهی نیست. چهره بچه مسلمان این نیست… این اخلاق پیامبری نیست، به خدا نیست که بگیریم و ببندیم، ماشین‌ها را توقیف کنیم… به خدا این چهره ما نیست، چهره تمدن هشت هزار ساله نیست… » حرکت و حرف‌های غیرمنتظره شیخ طادی را می‌بینید و می‌شنوید.

 

 

 

گفته می شود کارشناس مسائل منطقه گفته آمریکایی‌ها طی بیش از ۱۰۰ روز گذشته انواع سلاح‌های کشتار جمعی را به پایگاه عین الاسد در عراق منتقل و پس از آن این سلاح‌ها را به سمت پایگاه خود در مرز مشترک سوریه و اردن منتقل و آن را در اختیار اسرائیلی‌ها قرار می‌دادند.

 

 

گفته می شود مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفته اگر هموطنان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تا ۳۵درصد کاهش مصرف داشته باشند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، بلکه پاداش ۱۰ برابری هزینه گاز هم دریافت می‌کنند.

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، با اشاره به تحولات یک هفته اخیر بازار سکه و طلا و رکوردشکنی بازار در افزایش بالغ بر سه میلیون تومانی قیمت سکه طی یک هفته، از کاهش حباب سکه علی‌رغم روند صعودی قیمت‌ها خبر داد و علت عمده‌ی این روند صعودی را ناشی از نوسانات نرخ ارز در بازار داخل خواند.

 

 

 

گفته می شود مرکز مبادله ارز و طلای ایران در هفته‌های اخیر با چهار مرحله حراج شمش طلا، ۲۷۵ کیلو طلا با حداقل عیار ۹۹۵ در هزار را روی میز حراج گذاشته است تا متقاضیان برای خرید اقدام کنند، اما تنها حدود ۳۸ درصد مشتری واقعی وجود داشته است.

 

 

 

 

گفته می شود داره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تیراندازی یک سرباز وظیفه در کلانتری ۱۴ پاکدشت اعلام کرد که این حادثه ۲ کشته به همراه داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*