گفته می شود

 

گفته می شود نمایندگان مجلس امروز در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ فقط در دو تبصره ۱۳ و ۱۵ حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بار مالی جدید به دولت تحمیل کردند بدون آن که منابع تامین آن‌ها مشخص شود.

 

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی نوشته مجلس ⁧ بودجه ⁩ صدا وسیما را با افزایش۳ برابری به ۲۴همت رساند.

 

 

گفته می شود طبق ادعای منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ با وجود چراغ سبز بعداز حذف عمان، سومین پیشنهاد مدیران پرسپولیس برای سرمربیگری در این تیم را نیز رد کرد.

 

 

گفته می شود بازی‌های رایانه‌ای از ابعاد مختلفی از جمله اقتصاد و فرهنگ اهمیت زیادی در جهان دارند، به‌نحوی که همه کشور‌ها به هر طریقی چنین محتوا‌هایی را مدیریت می‌کنند. در ایران نیز مردم از سال‌ها قبل به بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی علاقه‌مند شده اند؛ بر اساس آمار‌ها بیش از ۹۰ درصد از ۳۴ میلیون گیمر ایرانی، بازی موبایلی انجام می‌دهند.

 

 

 

گفته می شود شبکه تلویزیونی ترکیه، نقشه ترکیه در سال ۲۰۲۵ را به نمایش گذاشت که در آن بخش‌هایی از اراضی ارمنستان، عراق، سوریه و قبرس، به این کشور الحاق شده‌اند! بر اساس این نقشه، نیمی از عراق، بخش وسیعی از سوریه، ارمنستان، قبرس و… به خاک ترکیه ضمیمه خواهد شد!

 

 

 

گفته می شود تپسل با توسعه سرویس تپسل پلاس این امکان را برای صاحبان اپلیکیشن‌ها فراهم کرده است که با نمایش تبلیغات از طریق شبکه‌های بین‌المللی کسب درآمد دلاری داشته باشند. در حال حاضر ۴۰۰۰ اپلیکیشن فعال در این سرویس در حال کسب‌ درآمد دلاری هستند؛ این سرویس امکان استفاده همزمان از بیش از ۱۰ شبکه تبلیغاتی بزرگ خارجی را برای ناشران ایرانی فراهم کرده است و در حال حاضر ۱۰۰ اپ برتر تپسل‌پلاس بیشتر از ۳۰۰ میلیون دانلود در گوگل‌پلی دارند.

 

 

گفته می شود در حالی که چهارشنبه هفته گذشته، سامانه مربوط به انتخاب خودروهای وارداتی جانبازان بعد از مدت ها وعده وعید باز شد، حالا به یکباره و بدون هیچ توضیحی از سوی سازمان توسعه تجارت و وزارت صمت، برخی از خودروها حذف شده و خودروهای دیگری جایگزین شده اند.

 

 

 

گفته می شود شبکه بلومبرگ روز پنجشنبه در گزارشی به نقل از دو منبع مطلع ناشناس نزدیک به کرملین ادعا کرد ولادیمیر پوتین در ماه سپتامبر تلاش کرده تا تمایل آمریکا برای مذاکرات بر سر پایان دادن به جنگ در اوکراین را بسنجد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*