گفته می شود

گفته می شود رائفی پور در بخشی از سخنان خود در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تاکید بر فساد نمایندگان مجلس گفته رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص. در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی‌خواهم اسم ببرم. این‌ها می‌خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟ رئیس مجلس شورای اسلامی  نیز گفته با توجه به اتهام مطرح شده علیه یکی از نمایندگان برای دریافت سکه، دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را به مردم اعلام کند.

 

 

گفته می شود حسین سلاح‌ورزی گفته همیشه اعلام کردم که هیچ‌چیز باعث کناره‌گیری من نمی‌شود؛ مگر خواست هیات‌مدیره. اما بعد از ملاقات طولانی هیات رئیسه با رئیس شورای عالی نظارت، عنوان شد که رئیس‌جمهور محترم درخواست برگزاری انتخابات را داشتند.

 

 

 

گفته می شود کمال‌الدین پیرموذن نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، با اعلام تایید صلاحیت خود از حوزه انتخابیه اردبیل برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرده جنبه رقابتی انتخابات با تایید صلاحیت‌ها، که خبر دارم به چهره‌هایی مشهور در جریان اعتدالگرایی و اصلاح‌طلبان نیز رسیده است، بهبود خواهد یافت.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر حج عربستان گفته است «افزایش هزینه حج برای افزایش خدمات به زائران است و ما در نظر داریم سال‌های آینده، تعداد حجاج را دو برابر تعداد فعلی افزایش دهیم.»

 

 

 

 

گفته می شود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در برنامه شبکه نسیم حضور پیدا کرده بود درباره حس و حالی که پس از شکست ایران برابر انگلیس داشت، گفته یکی از روزگاران بد عمر من بود. حس خیلی بدی بود. آنجا اتفاقاتی رخ داد که برخی از آن‌ها درک کردنی است، اما وصف کردنی نیست. از قبل مسابقه و شرایطی که ما در قطر داشتیم و اتفاقاتی که افتاد و ذهنیتی که برای بچه‌ها ایجاد شده بود تاثیر گذار بود. او همچنین گفت: همه چیز به خیر گذشت. خیلی‌ها کمک کردند تا ما مدیریت کنیم. نهاد‌های مسئولی به کمک ما آمدند تا بتوانیم در قطر مشکلات را حل کنیم.

 

 

 

 

 

گفته می شود عبدالرسول پورعباس که در پی اختلاف با دیوان عالی عدالت از سمتش استعفا داده و تاکید کرده بود که از زمان انتشار استعفا، دیگر سمتی در سازمان سنجش آموزش کشور ندارد، امروز و به فاصله یک ماه و چند روز غیبت و با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به کار بازگشت و وعده حل یک مساله طی امروز و فردا را داد.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از هزار داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله بررسی صلاحیت‌ها در این شورا خبر داد.

 

 

گفته می شود حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفته امسال برای واردات و تأمین کالا‌های اساسی ۱۵ میلیارد دلار تخصیص داده شد که با نرخ هر دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه می‌شود. مطابق با آن، باید گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومان وارد شود، اما با نرخ ۴۰۰ هزار تومان وارد می‌شود که رانت است. وی بیان کرد: مشکل دیگر آن است که گوشت گرم در تهران توزیع می‌شود، اما در برخی از شهر‌ها توزیع نمی‌شود. از سوی دیگر، نصف گوشت منجمد وارداتی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای داده شده و سوال آن است که تکلیف نقاط دور افتاده که فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دسترس آن‌ها نیست، چه می‌شود؟

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در انتقاد به سفر طولانی مدت مدیرعامل مترو به چین گفته مدیرعامل این شرکت ده روز است در کشور چین است و عملا نظارتی در این خصوص وجود ندارد‍.

 

 

 

 

گفته می شود جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: ما در جنگ با یمن نیستیم و اقدامات ما با هدف توقف تهدیدهای حوثی‌ها است.

 

 

 

گفته می شود استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف گفته ایران از نظر شدت مصرف انرژی، یکی از بدترین اوضاع را در جهان دارد که  در رده ۱۲ کشور نخست مصرف کننده برق در جهان قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*