رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش: غفلت خواص از وظیفه خود ضربه‌های سنگین تاریخی به ملت خواهد زد

رهبر انقلاب تاکید کردند: کسانی که اسمشان را خواص می‌گذاریم یعنی کسانی که دارای فکر هستند نگاهشان نگاه از روی تدبر و تشخیص است اوضاع را می‌فهمند، میشناسند و می‌دانند چه کاری دارد می‌شود و اینجور نیست که سرشان پایین باشد و هرجایی دیگران رفتند این‌ها هم بروند؛ این افراد وظیفه سنگینی دارند، بایستی جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار انحراف شود. اگر خواص جامعه از این وظیفه غفلت کنند حوادثی که پیش خواهد آمد ضربه‌های تاریخی به ملت‌ها می‌زند در طول اسلام و تاریخ اسلام از این حوادث زیاد داشتیم.

غفلت خواص از وظیفه خود ضربه‌های سنگین تاریخی به ملت خواهد زد

به گزارش ایلنا، همزمان با دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با حضرت امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**کسانی که اسمشان را خواص می گذاریم یعنی کسانی که دارای فکر هستند نگاهشان نگاه از روی تدبر و تشخیص است اوضاع را می‌فهمند، میشناسند و می‌دانند چه کاری دارد می‌شود و اینجور نیست که سرشان پایین باشد و هرجایی دیگران رفتند این‌ها هم بروند؛ این افراد وظیفه سنگینی دارند، بایستی جهت عمومی حرکت جامعه را حفظ کنند و نگذارند این حرکت دچار انحراف شود. اگر خواص جامعه از این وظیفه غفلت کنند حوادثی که پیش خواهد آمد ضربه‌های تاریخی به ملت‌ها می‌زند در طول اسلام و تاریخ اسلام از این حوادث زیاد داشتیم.

**امروز جبهه دشمن برای خواص برنامه خاص دارد. برای خواص در کشور خود ما و خیلی از جاهای دیگر برنامه دارند که این‌ها را دچار تردید، تامل و تعلل کنند. احیانا چرب و شیرین دنیا را به این‌ها بچشانند، این‌ها را جذب کنند برای اینکه در بزنگاه‌ها، در نقاط حساس و در آنجایی که لازم است یک اقدامی انجام دهند، انجام ندهند و آن شتابدهندگی که از خواص متوقع است، صورت نگیرد. برای این کار برنامه دارند. وظیفه خواص این است؛ باید تردیدافکنی و شک‌آفرینی دشمن را خنثی کنند. در مواقع لازم تبیین کنند. جهاد تببین که بنده عرض کردم ناظر به این است.

** در داخل کشور خودمان هم مساله انتخابات در پیش است. خواص می‌توانند نقش ایفا کنند. مطمئنا انتخابات در داخل کشور هرچه پرشورتر صورت گیرد، قدرت ملی را بیشتر نشان می‌دهد. قدرت ملی، امنیت ملی می‌آورد وقتی دشمن نگاه می‌کند، جبهه دشمن حضور مردم را می‌بیند، قدرت نظام را مشاهده می‌کند، می‌بیند این کشور کشور قدرتمندی است و مردم حاضر و آماده‌اند، تهدید دشمن خنثی می‌شود. یعنی اقتدار ملی، امنیت ملی را بوجود می‌اورد. این خیلی چیز با ارزش و مهمی است. خواص می‌توانند نقش آفرینی کنند و انتخابات را پرشور کنند.

**چند روز دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن را داریم ان‌شاالله مردم عزیز ما در این راهپیمایی پرشور شرکت خواهند کرد. این هم نشاندهنده اقتدار است. بعد از ۴۵ سال مردم هر سال بدون تعطیل یک نوبت در این چهل و چند سال روز ۲۲ بهمن آمده‌اند در خیابان‌ها در سرتاسر کشور شهرهای بزرگ، کوچک و حتی روستاها و شعار داده‌اند از انقلاب خود دفاع کردند و نام امام بزرگوار را بلند کردند و تبعیت و بیعت خود را با امام تجدید کردند. امسال هم ان‌شاالله به فضل الهی همین‌طور خواهد بود.

خبر در حال تکمیل می باشد…

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*