گفته می شود

گفته می شود حسین شمقدری پسر جواد شمقدری پس از ساخت مستندهایی با مضامین جنسی، به تازگی مستندی تحت عنوان «عمامه صورتی» درباره حجاب و گشت ارشاد ساخته و در آن سری به ویلاهای ریاست جمهوری در لتیان و دیگر نقاط زده و از این مناطق که فیلمبرداری ممنوع است، فیلمبرداری هوایی کرده و از استفاده از آنها انتقاد کرده است. او که محور این مستند را یک روحانی قرار داده، به قم می‌رود و علما را بابت تغییر مسیر مونوریل از روی حرم زیر ذره بین می‌برد و یک روحانی که با بلندگو امر به معروف می‌کند را سوژه می‌کند. در بخشی از مستند این روحانی با دختران با پوشش حداقلی صحبت می‌کند و یکی از آنها تعابیر عجیبی خطاب به یک مقام عالی نظام مطرح می‌کند که در مستند قرار داده شده است. در بخشی از مستند او به شمال و یکی از شهرک‌های گرانقیمت رفته و از زنان نیمه برهنه کنار ساحل فیلم می‌گیرند و پخش می‌کنند! در این شهرک‌ها روحانی مقابل با نشان دادن ظروف مشروب، از طبقاتی شدن امر به معروف انتقاد می‌کند. همچنین دوربین به مشهد می‌رود و در ادامه تعابیر تندی نسبت به حجت الاسلام احمد علم الهدی به نقل از مردم بیان می‌شود که بی‌سابقه است. آنها همچنین با دوربین مخفی یکی از واحدهای پلیس که زنان بی‌حجاب را دستگیر می‌کند، تعقیب می‌کنند و با آنها صحبت می‌کنند که صحبت‌های افسر پلیس لباس شخصی قابل تامل است.

 

 

گفته می شود بر اساس قانون بودجه، دولت از محل مالیات خانه‌های خالی، ۲ هزار میلیارد تومان درآمد می‌تواند داشته باشد. این در حالی است که معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داده است از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۵۹ هزار خانه خالی شناسایی و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

 

 

 

گفته می شود بازیکنان گالاتاسرای و فنرباغچه و هواداران دوتیم در ریاض، در اقدامی سیاسی به بهانه یکصد سالگی جمهوری ترکیه، با پرچم‌ «آتاتورک» راهی استادیوم شدند اما عربستان اجازه چنین نمایشی به مهمان نداد تا دو تیم قهر کرده و بازی را لغو کردند!

 

 

 

گفته می شود علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، پیرامون موضوع آلودگی هوای کشور گفته واقعیت این است که قانون هوای پاک در ایران تنها حدود ۱۰ درصد اجرا می‌شود.

 

 

 

 

گفته می شود مجیدرضا حریری، رئیس اتاق ایران و چین، درباره نظر کارشناسان مبنی بر اینکه توسعه فاز دوم فرودگاه امام و ساخت ورزشگاه جدید در تهران به وسیله چینی‌ها از محل تهاتر نفت چقدر در اولویت‌‌ کشور بود، به تابناک گفت: نظر چینی‌ها برای انعقاد قرارداد در ساخت پروژه‌ها اهمیت دارد و صرفا خواسته ایران مدنظر نیست که چه پروژه‌هایی توسط چین ساخته شود. ضمن آنکه این اولین گام از قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین است و می‌توان چشم‌انداز روشنی برای آن متصور شد.

 

 

گفته می شود در پی بازگشت روابط تهران و ریاض و تماس تلفنی اخیر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود و تبریک پیروزی‌اش در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور انتظار می‌رود که روابط تهران و قاهره نیز به طور کامل از سر گرفته شود. رخا احمد حسن، عضو شورای امور خارجی مصر در گفت‌گو با اسپوتنیک تصریح کرد: بازگشت سفرای ایران و مصر احتمالا به‌زودی انجام شود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*