گفته می شود

 

گفته می شود وزیر پیشین آموزش و پرورش گفته ایجاد مسیری جدا از روال عادی نیروی انسانی در آموزش پرورش برای طلاب اعتماد مردم را به روحانیت کاهش داده و به تعلیم و تربیت لطمه می‌زند.

 

 

گفته می شود سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان با بیان اینکه امنیت لازم برای تجارت در افغانستان تامین شده است، گفت: از تجار ایرانی ‌برای ‌سرمایه‌گذاری در افغانستان دعوت می‌کنیم.

 

 

 

گ فته می شوددر شرایطی که ولادیمیر پوتین در تلاش برای تمدید ۶ ساله حضور خود در کاخ کرملین است، ده‌ها نامزد در انتخابات اسفند ماه ریاست جمهوری روسیه رقیب او شده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود دولت و مجلس ظاهرا به این تشخیص رسیده اند که تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه را قانون کرده و اجرایی کنند. در واقع تعطیلی پنجشنبه و جمعه در ایران و اینکه در دنیا شنبه و یکشنبه تعطیل هستند، عملا در هفته ۳ روز را برای مراوده بانک‌ها و بنگاه‌های ایرانی با دنیا نگه می‌دارد.

 

 

 

گفته می شود در پی شهادت سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه در زینبیه دمشق در حمله موشکی اسرائیل مقامات این رژیم از آماده باش ارتش برای  پاسخ احتمالی ایران خبر دادند.

 

 

 

گفته می شود برخی منابع از هشدار جنبش انصارالله یمن مبنی بر قطع کابل‌های اینترنت جهانی در تنگه استراتژیک باب‌المندب خبر دادند.

 

 

 

گفته می شود روز گذشته ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که عنوان می‌کرد‌ با برخی اعضای خانواده «امیرحسین مقصودلو» ملقب به تتلو تماس گرفته شده و عنوان شده است احتمال صدور قرار وثیقه‌ برای او‌ وجود دارد. نتیجه پیگیری از روند تحقیقات پرونده تتلو‌ نشان می‌دهد تحقیقات در مورد این فرد و پرونده‌ وی در‌ جریان است و ادعای صدور قرار وثیقه احتمالی برای او‌ کذب است.

 

 

 

گفته می شود معاون نظارت و راهبری ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این شورا با حضور سران سه قوه برای بررسی پرونده کنکوری‌های شبهه دار خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی، این شورا اجازه نقض حکم دیوان عدالت اداری را خواهد داشت.

 

 

 

گفته می شود یک ژنرال صهیونیست تاکید کرد که نباید حرف‌های ارتش رژیم صهیونیستی و تحلیلگران را باور کرد چرا که هیچ راه حلی برای تونل‌های حماس وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود سرهنگ «کوبی مروم» در واکنش به ترور سرتیپ سید رضی موسوی گفته که ایرانی‌ها «دشمنان باهوش و شگفت‌انگیزی» هستند و در عرصه‌های دیگر اسرائیل را غافلگیر خواهند کرد.

 

 

 

گفته می شود دولت توکیو سه نفر از مقامات ارشد حماس را به بهانه دست داشتن در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تحت تحریم قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*