پیامک

سلام از مسولان محترم نمایشگاه بین‌المللی بیرجند خواهشمندیم نسبت به محوطه سازی اطراف نمایشگاه، آسفالت پارکینگ ها، زیباسازی و نورپردازی محوطه اطراف برای غرفه های خارج از سالن و پشت سالن اصلی اقدام فرمایند. سالها است نمایشگاه افتتاح شده اما محوطه اطراف و پشت سالن که پتانسیل بالایی جهت امور تفریحی و نمایشگاهی دارد خاکی و خالی از فضای سبز است
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۴:۲۸:۱۷ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وام بلاعوض مسکن بهزیستی  کی واریز می‌شود مگر چقدر باید تو نوبت باشیم
خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام وخسته نباشید خدمت کارکنان هواشناسی خراسان جنوبی (بیرجند). مدتی بود در صدا و سیمای استان گزارش باران نرمال و بالاتر از نرمال در پاییز را برای استان داشتید.علی رقم گزارش هواشناسی ما باران معمولی را هم نداشتیم.چرا اطلاعات شما دقیق نیست.پاییز تمام شد ودریغ از باران.
خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام واحترام
زمانی که ما مدرسه میرفتیم مدیر و معاون وسایر مسئولین مدرسه حتی روزهای تعطیل ما رو رصد میکردند و دائم در کنترل آنها بودیم ای کاش الان هم این احساس تکلیف میبود و مسئولین مدارس و عزیزان فراجا ، کوچه های منتهی به مدارس را با حساسیت بیشتری توجه داشتند چون صبح ها و موقع تعطیلی مدارس در مسیر مواردی مشاهده میشود که شرم آور هست.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام
چرا مسئولین( نیروی انتظامی ، راهداری و حتی استاندار و دادستان)    باید اجازه دهند که جاده های استان زیر پای به اصطلاح شوتی ها باشند و جان آدمها و امنیت مردم به خطر افتد مگر جان انسان ها چقدر ارزش دارد؟؟؟
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
ضمن تشکر از خدمات خوب بانک قرض ااحسنه مهر خیابان محلاتی بیرجند و کارکنان با اخلاق آن از مسئولان بانک میخواهند نسبت به توسعه فیزیکی فضای بانک و افزایش پرسنل اقدام کنند به رغم تلاش کارکنان همیشه این  شعبه شلوغ و با آردهام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*