گفته می شود

 

گفته می شود علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در مصاحبه با خبرگزاری دولت ایران با حمله به رسول خادم، رییس پیشین این فدراسیون و قهرمان اسبق جهان و المپیک، او را وابسته به ضد انقلاب و جهان پهلوان فضای مجازی خوانده است.

 

 

 

گفته می شود صمت درباره واردات خودرو گفته امروز لایحه دو فوریتی واردات خودرو کارکرده در دولت تصویب شد و به سرعت به مجلس ارسال می‌شود.

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان نماینده تبریز گفته امر به معروف برای زمانی است که «خیری» در آن باشد. یعنی گفته می‌شود زمانی امر به معروف و نهی از منکر کنید که فکر می‌کنید تاثیر خواهد داشت، نه اینکه شما بخواهی حرف بزنی و طرف مقابل بخواهد چهار تا بد و بیراه هم تحویل‌تان دهد.

 

 

گفته می شود رضا لاری‌پور سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور گفته از همین الان یادتون باشه تعداد انصرافی‌های امسال رزیدنتی رو بشمریم، فقط سال یکی و تازه وارد! میخوام بفهمانم که وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بی‌ربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردم‌داری و مملکت‌داری کرد.

 

 

 

گفته می شود داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با صدور حکمی محمدهادی زاهدی وفا را به سمت رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

 

 

 

گفته می شود بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره جمع آوری کارت‌های سوخت از جایگاه ها توضیح داد که دولت برنامه قیمتی در حوزه انرژی ندارد و یکی از محورهای اساسی در این حوزه قاچاق سوخت است و وزارت نفت به دنبال اصلاح رویه هاست. همه تلاش کنند از کارت های سوخت شخصی استفاده کنند. بهادری جهرمی همچنین گفت: کارت سوخت جایگاه داران برای مقابله با قاچاق سوخت محدود شده است اما در همه جایگاه های سوخت کارت سوخت اضطراری وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود معاون سیاسی وزیر کشور گفته لایحه جامع انتخابات به دولت ارائه شد و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت ماه این قانون تصویب و برای اجرا ابلاغ شود

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*