پیامک

سلام از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به راه اندازی مجدد شهربازی صیاد اقدام فرمایند. حیف از این پتانسیل نیست که بی استفاده رها شده است؟
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۰۰:۳۲:۳۰ خوانده نشده خیر
۲
۳
باسلام عدم مدیریت در ورزش استان باعث تعطیلی تنها سالن ژیمناستیک استان شده . ازمسئولین دستگاههای نظارتی ودیوان محاسبات تقاضای رسیدگی داریم.
۴
کاش همانطور که همه مسوولینی که اسمی از گرانی و تبعیض و رانت و اختلاس نمی برند که همه این فسادها دارای قانون مبارزه با عواملش هست ولی در این چند روز آنقدر از قانون حجاب می گویند که انگار اینها مسوولین جایی دیگر هستند.وقتی مردم احساس کنند نمایندگانشان در دولت و مجلس گوشی برای شنیدن مشکلاتشان ندارند و در مشکلات اقتصادی زندگی خودشان و شغل فرزندانشان با تبصره ها و قوانین ناعادلانه تامین می شود قطعا مردم هم گوش شنوایی نخواهند داشت.یک نفر را پیدا کنید که با رانت و فساد استخدام شده باشد و دستگاههای ناظر برخورد کرده باشند و موفق به اخراجش شده باشند.قطعا ۹۹ درصد اینگونه فسادها با آگاهی و دخالت مستقیم مدیران کل دستگاهها و روابط اینها با بالادست انجام می شود.پس اول باید سراغ مفسدین رفت بعد سراغ سخت گیری با مردم رفت تا آنها هم تبعیت کنند.
۵
سلام اعزام و پذیرش پرواز های داخلی فرودگاه بیرجند در سال ۱۴۰۱ از اوج کرونا هم کمتر است!! سهم فرودگاه بیرجند از کل پرواز های داخلی کشور هم تقریبا کمترین میزان در چند دهه اخیر است! به نظر می رسد شروع رویه های غلط از سال ۱۴۰۰ باعث کاهش تدریجی حجم وتعداد پرواز های بیرجند شده است که این کاهش در سال ۱۴۰۱ نمایان تر شده و در صورت ادامه آن در سال ۱۴۰۲ هم متوقف نخواهد شد
۶
سلام متاسفانه کمربندی سپاه به چهکند ازقرار معلوم اعتبار آمده ولی پیمانکاری در انجامشاهده نمی شود که کارانجام بشود فقط دوطرف پل را آسفالت کرده اند و اگر حداقل یک گریدر بفرستند که حدود۱۰۰متررا تیغ بزندممنون شما هستیم.واقعا بفکر وسایل نقلیه مردم باشید بخاطر خدا
۷ سلام باید در حوزه حجاب و عفاف با نگاه درست و با روش‌های ایجابی و درس‌گرفتن از همه روش‌های غلطی که در گذشته داشتیم یک بار بازنگری کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*