گفته می شود

 

 

 

گفته می شود سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفته با ۶۰ درصد کارخانه‌های الکل سازی ۱۰۰ درصد نیاز جامعه تأمین می‌شود چرا باید کارخانه‌های جدیدی احداث شود و به نظر می‌رسد برخی از این تولیدات استفاده خوراکی پیدا می‌کند؛ واردات مشروبات الکی به مقصد‌های مشهد، قم و شیراز مستقیم صورت می‌گیرد که نشان از برنامه ریزی فرهنگی برای این شهر‌ها دارد.

 

 

گفته می شود سید رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفته سطح قیمت ها در کل جهان افزایش یافته و اگر بخواهیم مانند گذشته زائران را به سفر حج ببریم باید یارانه بدهیم در حالیکه نه وضعیت اقتصادی کشور چنین اجازه ای می دهد نه سیاست دولت و مجلس این است.لذا مردم باید خودشان هزینه سفر به حج را تامین کنند اگر ندارند واجب نیست که به حج بروند. یک زائر باید بتواند امکانات مکه رفتن را داشته باشد اگر نمی تواند لازم نیست خود را با گرفتن وام یا قرض به زحمت بیندازد.عده ای از کسانی که ثبت نام کرده اند توان پرداخت هزینه ها را نداشتند نباید غصه بخورند که نمی توانند بروند.

 

 

گفته می شود جمعی از نمایندگان مجلس خواستار اعمال ماده ۲۳۴ برای مدیران میانی و ارشد صنعت خودرو و همچنین معرفی عاملان قبلی و فعلی وضعیت بسیار نابسامان موجود به قوه قضائیه شدند.

 

 

 

 

گفته می شودناکارآمدی و سوءمدیریت در بازار خودرو کار دست «وزیر صمت» داد و باعث شکایت ۱۷ نماینده از “فاطمی‌امین” شد. آشفتگی در بازار خودرو؛ خروجی سیاست‌های وزارت صمت در ماه‌های اخیر است. بازاری که از یک سو با موجی از گرانی مواجه شده است و از سوی دیگر با عدم ارتقای کیفیت محصولات و انتقاد پلیس راهور روبرو بوده است. به نظر می رسد هیچ برنامه‌ای از سوی وزارت صمت وجود ندارد و در بر همان پاشنه سابق می‌چرخد.

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی روز شنبه در نشستی غیر رسمی به بررسی حواشی سفر خانواده قالیباف به ترکیه پرداختند.سفر اخیر بستگان نزدیک رئیس مجلس به ترکیه با واکنشهایی مواجه شده بود
گفته می شود آقاتهرانی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های فرهنگی در کشور گفته یکی از چالش‌های کشور، مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل و یا صدا و سیما را هک کند. وی افزود: طرح مدیریت فضای مجازی برای حمایت از کاربر است و هیچ جای این طرح بحثی از فیلتر و محدودیت و مسدودی نیست. امید دشمن به بی بندوباری در فضای مجازی است.

 

 

گفته می شود ۲۳۳ نماینده مجلس طی بیانیه ای از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه خواستار شناسایی طراحان و مجریان تخریب مجلس شورای اسلامی شدند.

 

 

گفته می شود سخنگوی رئیس جمهور روسیه روز جمعه به اقدام احتمالی آمریکا در راستای توقیف دارایی روس‌ها در این کشور به نفع اوکراین واکنش نشان داد.

 

 

گفته می شود دادستان کل کشور خبر تفهیم اتهام مسئولان دولت گذشته را تکذیب کرد. منتظری در رابطه با تفهیم اتهام معاون اول و وزرای دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: ظاهرا این خبر تکذیب شده است. وی در پاسخ به این که اساساً چنین مساله‌ای موضوعیت دارد یا خیر، ابراز داشت: فعلا چیزی به مرحله تحقیقات و بازپرسی نرسیده است.

 

 

 

 

گفته می شود دبیر انجمن خودروسازان گفته کمیته خودرو در ابتدای امسال ۱۱ هزار مجوز پیش فروش به ایران خودرو داد که بررسی ها نشان می دهد از هر یک هزار نفر، ۲ نفر برنده می شوند.

 

 

گفته می شود قیمت برنج صادراتی تایلند در این هفته به دلیل افزایش تقاضا از سوی بازار‌های خاورمیانه افزایش یافت، در حالی که نرخ‌های هند و ویتنامی بدون تغییر ماندند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*