گفته می شود

گفته می شود دادگاه رسیدگی به پرونده تخلفات تعدادی از دولتمردان حسن روحانی در دادگاه تخلفات اداری کارکنان دولت برگزار و موارد قضایی به آنها تفهیم اتهام شد.تعدادی از مسئولان ارشد دولت حسن روحانی با حضور در دادگاه تخلفات اداری کارکنان دولت حاضر شده و موارد قضایی اتهامی به آنان گوشزد شد.از چند ماه پیش روند رسیدگی به تخلفات دولتمردان یازدهم و دوازدهم آغاز شده و اخیرا سرعت بیشتری گرفته است.ارز ۴۲۰۰ تومانی، کرسنت و ضعف تولید و فروش نفت و گاز و عدم سرمایه گذاری لازم در این بخش ها و فسخ قراردادهای بین المللی در این زمینه، توسعه خط فقر و پول پاشی مدیران در شستا و سیاسی کاری ها در آن و همچنین افزایش قیمت مسکن و عدم اتمام پروژه مسکن مهر بخشی از موضوعات و تخلفاتی است که در دادگاه تخلفات اداری کارکنان دولت به مسئولان ارشد دولت حسن روحانی گوشزد شده است.

 

 

 

 

گفته می شود سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور  گفته با یک حساب دو دو تا چهارتا، ایران‌خودرو و سایپا اگر تعطیل شوند، ما با واردات خودرو و صرفه‌جویی در مصرف سوخت با واردات خودروی خارجی، حقوق تمام کارکنان آن را می دهیم. او با تاکید بر اینکه دیگر در جهان خودرویی نداریم که ۱۵ لیتر در صد کیلومتر مصرف کند، گفت که دیگر دوران آن گذشته که با تغییر یک کاپوت، بگوییم طرح جدید زده ایم، خودروسازان باید پلتفرم عوض کنند.

 

 

 

گفته می شود جلیل سالاری معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفته متأسفانه دولت پیش با مصوبه‌ای هرگونه ذخیره‌سازی و ساخت مخزن را در حوزه فرآورده‌های رنگی ممنوع کرد و از سال ۹۲ تا امروز یک مخزن هم ساخته نشده بود، نتیجه هم این بود زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، بنزین را ۴ دلار صادر می‌کردیم؛ یعنی لیتری ۵۰۰ تومان که یک‌سوم قیمت عرضه داخلی می‌شد و قیمت‌های بازار با وجود آن حجم صادرات مزیت و منابعی که به کشور برگشت، بسیار ناچیز بود.

 

 

 

گفته می شود یک قاضی نیویورکی جریمه روزانه ۱۰۰۰۰ دلاری برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تعیین کرد که این جریمه به دلیل نپرداختن مالیات تعیین شده و اسناد حسابداری آن را نیز منتشر کرده است

 

 

 

گفته می شود احمد علیرضا بیگی، با اشاره به وضعیت قیمت و کیفیت اینترنت در سطح کشور، گفته متاسفانه اقتصاد کشور ما یک اقتصاد انحصاری به شمار می رود. امروز تنها عرضه کننده اینترنت یک مجموعه است که به شرکت‌های زیرمجموعه عرضه کرده و آن شرکت‌ها نیز خدمات را به مردم ارائه می دهند. هیچ رقیبی نیز در این حوزه وجود ندارد. از آنجا که امکان رقابت وجود ندارد، این مجموعه هر قیمتی که بخواهد تعیین می کند. وی در ادامه اظهار کرد: در این وضعیت که اقتصاد انحصاری است، ورود دولت برای دفاع از حقوق عامه ضروری است. دولت این امکان را فراهم کرده که یک مجموعه بدون رقیب در این حوزه فعالیت کند. نظارت بر قیمت باید از جانب دولت اعمال شود. اما خود دولت نیز در این فعالیت شریک است. دقیقا ماجرای خودروسازی تکرار می شود

 

 

 

گفته می شود برادرزاده هاشمی شاهرودی به ده سال حبس محکوم شد. ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با خبرنگاران در رابطه با احکام صادره پرونده اختلاس بانک سرمایه گفته اخیرا پرونده منتهی به صدور حکم قطعی شده و کسانی که تحت تعقیب‌اند مجموعا به ۱۷۰ سال محکوم شدند.

 

 

 

گفته می شود ذبیح‌الله خدائیان درباره ۱۶ سال حبس «امیرحسین مرادی» و «علی یونسی» گفت: این افراد به اتهام افساد فی‌الارض تحت تعقیب قرار گرفتند اما دادگاه این عنوان را محرز ندانست. وی تاکید کرد: اما این افراد به واسطه اقداماتی از جمله تخریب، تحریق و خرابکاری درتأسیسات عمومی هر کدام به ده سال حبس و به اتهام اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت ملی و همکاری با گروه‌های معاند به پنج سال حبس و فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم شدند که اشد مجازات یعنی ده سال اجرا خواهد شد البته حکم قطعی نیست.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته پیام دادند «اگر این مساله رای بیاورد، تو را با خاک یکسان می‌کنیم»
سمیه محمودی گفت: شفافیت اگر به این شکل باشد و از طریق فضای مجازی فشار روی نماینده بیاید برای رای مثبت یا منفی، بله مخالف هستم. اگر در یک مساله‌ای رای دادم اما امنیت نداشتم که قدمی در خیابان بردارم، یقینا مخالف خواهم بود

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*