گفته می شود

 

 

گفته می شود رگولاتور ارتباطات روسیه اعلام کرد دسترسی به فیس بوک در این کشور را مسدود کرده و طبق گزارشی دیگر دسترسی به توئیتر نیز محدود شده است.

 

 

گفته می شود جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا گفته ولادیمیر پوتین منتظر است تا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری اش، واشنگتن را از ناتو خارج کند.

 

گفته می شود اگر روسیه در تلاش‌های نظامی متعارف خود برای تسلط بر شهر‌های اوکراین و سرنگونی دولت آن همچنان ناکام باشد، پوتین ممکن است استفاده از سلاح هسته‌ای در خاک اوکراین یا در دریا را بهترین راه برای وادارکردن اوکراینی‌ها به تسلیم یا جلوگیری از مداخله غرب بداند.

 

 

گفته می شود به دنبال تصویب لایحه‌ای که ۱۵ سال زندان برای ناشران اخبار جعلی جنگی در نظر می‌گیرد، رسانه‌های غربی فعالیت خود را در روسیه تعلیق کردند.

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مشمولان غایب خارج از کشور با پرداخت ۱۵ هزار یورو می‌توانند کارت معافیت از خدمت سربازی دریافت کنند.

 

 

گفته می شود اوکراین اصرار دارد ناتو منطقه پرواز ممنوع ایجاد کند، اما مقامات ناتو می گویند در این صورت باید وارد رویارویی مستقیم با روسیه شوند و آنها از این امر اجتناب دارند.

 

 

گفته می شود درگیری بین روسیه و اوکراین به عنوان بزرگترین صادرکنندگان گندم دنیا قیمت این محصول را به بالاترین رقم از ۲۰۰۸ رسانده و احتمال بالا رفتن قیمت موادغذایی در جهان را افزایش داده است.قیمت جهانی گندم در روز پنجشنبه به یک رکورد جدید طی ۱۴ سال گذشته رسید.

 

 

گفته می شود امام جمعه قم در مورد حمله روسیه به اوکراین گفته برای برون رفت از این بحران‌ها، مدیریت جهان باید بر عهده صالحان بیفتد

وی گفته برای فروش سلاح‌های خود جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی ایجاد می‌کنند همانند جنگ یمن و اوکراین و برای ادامه حیات خود بحران‌های زیادی را بر پایه جنایت ایجاد می‌کنند و راه پایان دادن بر این بحران‌ها آن است که مدیریت جهان بر عهده صالحان بیفتد همانگونه که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

 

 

گفته می شود مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفته ما محکم پای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی ایستاده ایم؛ اصل این طرح لازم است اما در جزئیات آن می توان اصلاحاتی را انجام داد.حوزویان می توانند در عرصه هایی همچون احیای حجاب اسلامی، صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق ارتباط گیری با مسئولین تصمیم گیر در نظام ایفای نقش داشته باشند. در صورت تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی سرعت اینترنت و زیرساخت های آن افزایش خواهد یافت.

 

 

 

گفته می شود نماینده ادوار مجلس در حساب توییتر خود خواستار تشکیل ناتوی اسلامی شد.علی مطهری نوشته پیشروی ناتو به سمت شرق نمی‌تواند بهانه برای تجاوز به یک کشور و الحاق آن با زور به بلوک شرق باشد. ملت ‎اوکراین باید آزادانه غرب یا ‎روسیه و یا موازنه منفی را انتخاب کند.‌… این‌که بهتر بود ناتو بعد از انحلال ‎پیمان ورشو منحل می‌شد حرف درستی است ولی حالا که نشده، ‎شرق هم عرضه داشته باشد و پیمانی شبیه ناتو درست کند یا کشورهای اسلامی عرضه داشته باشند و ‎ناتوی اسلامی تشکیل دهند.

 

 

گفته می شود یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در واکنش به توییت نامتعارف یکی از نمایندگان مجلس گفته عده‌ای از نمایندگان مجلس  اساساً با نمایندگی مردم فاصله دارند.پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ادبیات و رفتار تند و دور از شان مردم توسط برخی از نمایندگان؛ مانند توئیت یکی از موافقان طرح صیانت که مخالفان این طرح را سگ‌های قلاده بلند خطاب کرده و این گفته‌های وی با واکنش افکار عمومی روبه‌رو شده است، گفت: این مجلس برآمده از حضور حداکثری مردم نیست؛ یک مجلس اقلیت است و از سوی اقلیتی پشتیبانی می‌شود.

 

 

گفته می شود عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفته به فرض اگر توافقی هم حاصل شود آمریکا کشوری نیست که به توافق پایبند باشد. بنابراین نباید معیشت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نتیجه چنین مذاکره‌ و حصول چنین توافقی گره زد.

 

 

گفته می شود معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به وزیر کشور، وحیدی را مأمور پیگیری تخلیه ویلای ۱۸۰۳ متری با اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران کرده که در اختیار رحمانی فضلی وزیر کشور دولت سابق قرار گرفته بود.موضوع خانه و ویلاهای سازمانی در اختیار مدیران ارشد دولت گذشته، از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در دستور کار معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری قرار گرفته است.یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.

 

 

گفته می شود کاخ سفید تأکید کرد که از اظهارات سناتور جمهوری خواه آمریکایی که خواستار ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شده بود، حمایت نمی کند.

 

 

 

گفته می شود پس از نشست روز جمعه شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست لندن و پس از آتش سوزی در نیروگاه هسته ای اوکراین برگزار شد، خبرگزاری فرانسه امروز شنبه به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه به درخواست آمریکا نشستی دیگر را درباره بحران انسانی در اوکراین برگزار می‌کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*