گفته می شود

 

گفته می شود طی دو دهه‌ی گذشته با رشد سرسام‌آور قیمت و اجاره‌ی مسکن، الگوی زندگی در شهرهای بزرگ دستخوش تغییرات بسیاری شده است. علاوه بر رشد حاشیه‌نشینی و مهاجرت به شهرهای کوچک‌تر، پدیده‌ی بازگشت فرزندان به منزل والدین نیز مشاهده می‌شود یا در برخی موارد، فرزندان وعده‌های غذایی را در منزل پدر و مادر خود صرف می‌کنند تا عملا هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهند

 

 

گفته می شود “شقایق باپیری” عضو تیم ملی هندبال ایران که برای مسابقات به اسپانیا رفته بود با ترک اردوی تیم ملی، درخواست پناهندگی کرده است.وی همچنین در مصاحبه با رسانه های خارجی گفته است فدراسیون هندبال ایران از بازیکنان تیم ملی چک ۱.۵ میلیارد تومانی برای بازگشت گرفته است. او همچنین با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی، خبر بازداشت اعضای خانواده اش را تکذیب کرد.

 

 

 

 

گفته می شود سید رضا فاطمی امین با بیان اینکه نحوه قیمت گذاری باید به گونه‌ای باشد که ساخت داخل مزیت داشته باشد، گفته خودروسازان ۱۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و ۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشته‌اند و بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در این صنعت وجود دارد.

 

 

 

گفته می شود در پی بحران اقتصادی ناشی از کاهش شدید ارزش پول ملی ترکیه و تورم ناشی از آن، دولت ترکیه حداقل دستمزد در این کشور را ۵۰ درصد افزایش داد.

 

 

 

گفته می شود در اولین نشست ملی حقوقدانان انقلاب اسلامی مطرح شده  در کشور دچار فساد نیستیم ؛ بلکه دچار چیزی فراتر از فساد هستیم و قانون گذاری ها موجب شده تا آقازاده‌ها به صورت سیستماتیک باهوش تلقی شوند

 

 

 

 

گفته می شود سید مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پست فضای مجازی نوشته سال آینده باید ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق مالی و وام‌های خارجی از تعهدات دولت قبل پرداخت شود. این در حالی است که دولت سیزدهم سال آینده ۸۸ هزار میلیارد تومان اوراق مالی منتشر خواهد کرد؛ یعنی بیش از آنچه منتشر کند، تسویه می‌کند.

 

 

گفته می شود سرهنگ علی ولیپور گودرزی، با اشاره به اقدامات پلیس در بحث ارز و جلوگیری از فعالیت دلالان ارزی در پایتخت، گفته در این بحث ۴۲ دلال ارزی را دستگیر کردیم که فقط گردش مالی یکی از این افراد ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

 

 

گفته می شود محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفته بدنه دولت ابراهیم رئیسی، همان بدنه دولت حسن روحانی است. بدنه دولت سیزدهم هنوز تغییر نکرده و بسیاری از مدیران دولت روحانی بر سر کار هستند.

 

 

گفته می شود ابطحی از حمله کیهان به تیم مذاکره کننده انتقاد کرده است.محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی گفته مجموعه کوچک، افراطی و تندرو می خواهد این دولت را هم گروگان بگیرد. مردم را بیش از ۲۰سال است گر‌وگان گرفته‌اند. مطالبی که این‌ها امروز علیه مذاکره‌کنندگان منتشر کردند، نگران کننده‌ است.

 

 

گفته می شود حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشته در اظهارات این روزهای مسئولان محترم مذاکرات هسته‌ای کشورمان با آنچه در آغاز مذاکرات مطرح شده بود، تفاوت‌هایی دیده می‌شود که امید است نشانه تغییر در اهداف از پیش اعلام شده نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*