گفته می شود

گفته می شود یک چهره سابق امنیتی ایران مدعی شده دستگیری روح الله زم در چارچوب مبادلات امنیتی ایران و فرانسه بوده و روح الله زم با یک افسر امنیتی کشور فرانسه مبادله شده است.اکبر خوش کوشک از اخراجی های امنیتی در ادعایی گفت: از سازمان امنیت فرانسه با ایران تماس می‌گیرند و می‌گویند، فردی که از افسران رده‌دار ماست، به اسارات یکی از گروه‌های مقاومت درآمده و چون ایران با گروه‌های مقاومت ارتباط دارد، محبت کرده و این فرد را آزاد کنید. از سمت ایران هم پیگیری و مشخص شد شخصی که سرویس اطلاعاتی فرانسه می‌خواهد، نیروی سطح پایینی نیست و رده‌دار است. وی در ادامه مدعی شد، ایران از دولت فرانسه در ازای آن خواستار بازگرداندن روح الله زم شد که با پذیرش آن ها مواجه گردید،

 

 

گفته می شود نماینده مردم قم در مجلس از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت خانه آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفته گزینه‌ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌کنید، یا باید شخصیت امتحان پس داده‌ای باشد که بعد از معرفی وی به مجلس، بهجت و خوشحالی در بدنه این وزارتخانه به وجود بیاید و مورد استقبال در مجلس قرار بگیرد و یا اینکه گزینه‌ای از درون خود وزارت باشد، زیرا فرهنگیان معرفی شخصی غیر از بدنه این وزارتخانه را توهین و تحقیر نسبت به خود می‌دانند. ما گزینه‌های قوی فراوانی داریم و توقع نبود چنین شخصیتی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: سیستم کنترل توزیع کالا در کشور به گونه‌ای است که شما نمی‌توانید از ابتدا تا انتهای فرآیند واردات کالا به کشور و توزیع آن بین مردم را رصد کنید؛ لذا ضمن خروج ارز از کشور، این کار روی معیشت مردم نیز تاثیری ندارد. از طرفی ارز اختصاص یافته به متقاضیان واقعی که مردم هستند، نمی‌رسد و عملاً زمینه رانت و فساد را به وجود می‌آورد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظارت آموزش و پرورش بر مدارس غیر دولتی گفته متأسفانه برخی مدیران مدارس غیر انتفاعی بخشی از حقوق پرداختی به معلمان خود را پس می‌گیرند.

 

 

گفته می شود سوال نماینده آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره نبود برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال در کشور به ویژه مناطق مرزی به عنوان اولین سوال از دولت جدید اعلام وصول شد.

 

 

 

گفته می شود دختر ۱۹ ساله اهوازی دارای رتبه ۷۰ کنکور بر اثر عمل زیبایی به کما رفت. او به دنبال تزریق دارو برای انجام عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چند مرحله CPR، تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند.

 

 

 

گفته می شود همزمان با تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و به رغم مخالفت هیات های آمریکا، کانادا و رژیم صهیونیستی، کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه سه شنبه به وقت محلی، شش قطعنامه علیه این رژیم تصویب کرد.

 

 

 

گفته می شود در روزهای اخیر، افشاگری‌های یک خبرنگار در رابطه با استخدام‌های غیرقانونی در وزارت نفت، بار دیگر این پرسش را در ذهن برخی ایجاد کرده که آیا چنین افشاگری‌هایی اساسا جزو وظایف ذاتی یک خبرنگار محسوب می‌شود و در کل مرز میان پیگیری و طرح مطالبات مردمی و ورود به حریم خصوصی کجاست؟

 

 

 

 

 

گفته می شود یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفته زمانی که ترازویی نداریم، دولت بیاید گزارش ۱۰۰ روز هم بدهد آیا می‌توان هنگامی که شاخص‌ها مشخص نیست قضاوت کنیم این اقدامات خوب بوده یا خیر ؟ نمایندگان به جای گله و مشتنج کردن فضای عمومی جامعه باید برنامه داشته باشند.

 

 

 

گفته می شود غلامرضا مصباحی مقدم گفته در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از رفع تحریم‌ها دیده نمی‌شود و به هیچ‌وجه نباید دلخوش بود که تحریم‌ها برداشته می‌شوند. متأسفانه دولت قبل این دلخوشی را داشت که آسیب‌های زیادی هم از پس این نگاه مثبت به غرب نصیب کشورمان شد

 

 

گفته می شود وزیر کشور گفته ایران دومین کشور مهاجرپذیر دنیاست و ۳.۵ میلیون مهاجر افغانستانی در داخل کشور ما همچون مردم کشورمان یارانه دریافت می کنند

 

 

گفته می شود مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۶ از طریق کمیسیون نخبگان بدون مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از قبولی در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری با نمره عالی، با درجه استادیاری و در رشته فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه روش‌شناسی و منطق فهم دین شده است. او اکنون در دانشگاه و حوزه تدریس می‌کند.

 

 

گفته می شود علی دایی دایی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد، اظهار داشته باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم‌ ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود. من معتقدم اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که بخواهد در مورد تاکتیک‌ناپذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهور، برای دومین بار با جمعی از اقتصاددانان نشستی برگزار کرد تا از نظرات و راهکارهای آن‌ها برای مشکلات اقتصادی آگاه شود که اعلام برخی از کارشناسان اقتصادی حاضر در آن جلسه حاکی از آن است که محور اصلی این نشست بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده و نتیجه آن بیانگر عدم تمایل دولت و اصرار مجلس برای حذف ارز ترجیحی است.

 

 

گفته می شود یک مقام ارشد دولت آمریکا در سپتامبر به رویترز گفته واشنگتن از خرید نفت ایران توسط چین مطلع است و دیپلماسی را به عنوان یک مسیر موثرتر برای رسیدگی به این نگرانی انتخاب کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود صحبت‌های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در صحن علنی امروز با اعتراض کریمی قدوسی نماینده مشهد مواجه شد.در جلسه صحن علنی امروز (۱۸ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت بازار سرمایه با حضور وزیر اقتصاد، پس از ارائه گزارشی از سوی احسان خاندوزی وزیر اموراقتصادی و دارایی درباره شرایط بازار بورس و برنامه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در این رابطه، تعدادی از نمایندگان و رؤسای کمیسیون‌ها در خصوص این گزارش دیدگاه‌های خود را بیان کردند.در این راستا و پس از سخنان محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و عدم انتقاد جدی وی نسبت به عملکرد وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت بورس، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به سمت تریبون رفت و با فریاد خطاب به وی گفت: «۷ سال است این حرفها را می‌زنید، آقای وزیر هم با شما هماهنگ است و وضعیت بورس هم همین است.»

 

 

 

 

 

کنایه و تذکر یک نماینده به نمایندگان هزینه ساز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز می‌خواهم به بهانه تذکر آقا، نقدهایی به خودمان مطرح کنم، می‌خواهم از اقدامات هزینه ‌سازی بگویم که کارهای خوب و مؤثر مجلس برای مردم را در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به حاشیه برده است.توانگر افزود: خطاب من اول به خودم است و بعد به دوستان و همکارانی که متأسفانه رویه‌شان، هزینه‌هایی را بر مجلس یازدهم تحمیل کرده است. یک نفر مصاحبه می‌کند که «نمایندگان خودشان هم نمی‌دانند به چه رأی می‌دهند و شب در تلویزیون می بینند!» یک نفر در فلان کمیسیون رعایت ملاحظات حق‌الناس را نمی‌کند و رهبر انقلاب را ناگزیر از تذکر می‌کند، آن دیگری طرح فضای مجازی را به شکلی تنظیم می‌کند که خواسته یا ناخواسته مجلس را مقابل خواسته مردم عزیز ایران قرار می‌دهد. یک نفر دیگر برچسب دستکاری به بودجه‌ای می‌زند که نتیجه زحمت شبانه‌روزی تمام نمایندگان است. بودجه‌ای که با احکام ضد تبعیض و حمایت از محرومینی که دارد، از افتخارات مجلس محسوب می‌شود و آن نماینده، این کارنامه مهم مجلس را تحت‌الشعاع اقدام خود قرار می‌دهد.وی در ادامه یادآور شد: یا یک عده به بهانه توافق با آژانس که همه خوب می‌دانیم نمی‌تواند خارج از هماهنگی با نهادهای بالادست امنیتی باشد، آش را آن‌قدر شور می‌کنند که اقدام تاریخی مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی را تحت الشعاع قرار می‌دهند. آن هم در مجلسی که با افتخار تابلوی مجلس انقلابی را دارد. آیا انقلابی‌گری بدون اخلاق و عقلانیت، معنا و مفهوم دارد؟نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: برخی اقدامات نمایندگان هزینه‌ساز، متاسفانه تصویر کل مجلس را نتیجه کار کسانی نشان می‌دهد که از عقلانیت یا اخلاق توجه کمتری دارند در حالی ‌که این واقعیت مجلس نیست. واقعیت مجلس، اکثریت مجلس انقلابی و خروجی نهایی‌ است که از این مجلس بیرون می‌آید.توانگر تاکید کرد: همکاران عزیز، بیایید اجازه بدهیم مردم به جای این حاشیه‌ سازی‌ها، دستاوردهای این مجلس را ببینند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*