گفته می شود

گفته می شود سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح مجلس در مورد حمایت از کاربران در فضای مجازی گفته مجلس در این طرح به دنبال حمایت از کاربران ایرانی در فضای مجازی و صیانت از حقوق آنهاست؛اما سوال اینجاست چرا باید ملت ایران توسط پلتفرم‌های خارجی تحقیر شوند و به خاطر انتشار عکس سردار سلیمانی صفحه آنها در فضای مجازی حذف شود؟ ما در این طرح به دنبال آن هستیم تا از حقوق و حیثیت ملت ایران در فضای مجازی صیانت کنیم.

 

 

 

گفته می شود امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در توئیتی در واکنش به اظهارات تند سردار نقدی در مورد طرح مجلس نوشته به اظهارنظر مردم و مشارکت‌جویی‌شان می‌گویند کامنت‌گذاری منافقان، به محدودیت و مانع‌گذاری هم می‌گویند صیانت. شما در کدام سرزمین زندگی می‌کنید؟ ما در ایران هستیم و هیچ‌وقت هم به شما نمی‌گوییم «خودتان می‌دانید و مملکت‌تان!»؛ چون اینجا مملکت ماست؛ ایران ما.

 

 

 

گفته می شود دادگاه عالی کیفری بحرین، بانک مرکزی و دو بانک دیگر از ایران و یک بانک بحرینی و تعدادی از مدیران آن‌ها را به دلیل ادعایی مبنی بر اقدام به پولشویی مجرم اعلام کرد. به همین دلیل بانک‌ مرکزی، ملی و صادرات ایران، بانک «مستقبل» بحرین و تعدادی از مدیران آن، محکوم به پرداخت جریمه نقدی شدند و دادستانی بحرین تاکید کرد که تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

گفته می شود امام جمعه مشهد گفته کسانی نیز سودای منصب دارند و در انتخابات و ستادها شرکت کردند تا نصیبی داشته باشند و سهمی بگیرند؛ همه آنها که نمی‌توانند منصب بگیرند و آنهایی که منصب نمی‌گیرند شروع به تخریب می‌کنند.

 

 

گفته می شود رضا کیانیان در نامه ای به قالیباف با اشاره به گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات کشور در نامه ای از رییس مجلس خواسته بود به جای طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، این مشکلات را حل کند.

گفته می شود عباس عبدی به رئیسی درباره طرح صیانت هشدار داده است عباس عبدی نوشته به‌رغم همه ناملایمات، حدود ۴۵ درصد مردم فکر می‌کنند که با آمدن شما وضع بهتر خواهد شد. اولین وظیفه دولت افزایش این تعداد است. همین امید موتور محرک برای انجام کار‌های موثرتر است. پس هر اقدامی که این نسبت امیدواری را کم کند، به عنوان مانع در راه دولت شما خواهد بود.

گفته می شود در ادامه اختلافات میان بلاروس و اتحادیه اروپا، دولت بلاروس مرزهای خود را باز کرده تا پناهجویان که اکثرا از کشورهای خاورمیانه، افغانستان و پاکستان هستند، به سمت کشور همسایه یعنی لیتوانی که بخشی از قلمرو اتحادیه اروپا به شمار می‌رود، حرکت کنند.

گفته می شود سناتور آمریکایی در توئیتی ادعاهای بی‌اساسی را مطرح کرده و نوشته از مدت‌ها قبل بر لزوم پرداختن به برنامه موشکی ایران تأکید کرده‌ام، چون ایران همچنان با موشک به مواضع و نیروهای آمریکا حمله می‌کند. بحث حفظ جان آمریکایی‌ها مطرح است. باید اقدامات بیشتری در این راستا صورت گیرد.

 

 

 

گفته می شود گزارش ها نشان می دهد که در حال حاضر قیمت پراید در بازار ۱۳۹ میلیون تومان است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*