گفته می شود

 

 

گفته می شود روحانی گفته دولت در چهار سال اول از انضباط مالی بسیار خوبی برخوردار بود و در هیچ شرایطی حتی در دوره جنگ اقتصادی نیز حاضر به استقراض از بانک مرکزی نشد. بنا بر محاسبات اقتصاددانان، اگر دولت بر مبنای روال گذشته خود پیش می‌رفت، امروز قیمت دلار حدود ۵ هزار تومان بود.

 

 

 

گفته می شود روزنامه کیهان  یک بار دیگر دولت روحانی را مورد انتقاد قرار داد و برای محدودیت سازی فضای مجازی راهکار ارائه داد. روزنامه کیهان نوشته فضای مجازی که دولت روحانی اصرار دارد به بی‌صاحب بودن و بی‌در و پیکر بودنش افتخار کند، اگر به مدیریت اهلش درآید، می‌تواند رشد و شکوفایی و امید و انگیزه را چندین برابر کند و این اهرم فشار را از دست دشمنان بستاند و با بومی سازی و سالم سازی و علمی سازی آن می‌توان از این ظرفیت کم نظیر برای معرفی حقایق بهره برد و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های محیل و مهیل عبور داد و مردم بزرگ و شایسته ایران را به آرزوهای بزرگشان رساند.

 

 

گفته می شود محققان امنیتی اعلام کردند که اطلاعات کامل کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس به سرقت رفته و در دارک نت به فروش می رسد.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون انرژی گفته دولت کارکنان ‎عملیاتی قراردادی نفت و نیرو را با حقوق کم رها کرده و در آستانه رفتن خود، برای نجومی بگیران ستادی مصوبه صادر کرد.

 

 

گفته می شود در حالی که این روزها گروهی از سالمندان برای رسیدن زمان تزریق واکسن کرونا و دریافت پیامک بی‌صبرانه منتظر و نگرانند که از واکسیناسیون جا بمانند، گروه دیگری اما با وجود ارسال پیامک و دعوت تزریق واکسن به مراکز اعلام شده مراجعه نمی‌کنند.

 

 

 

گفته می شود رئیس دستگاه قضا در برنامه ملاقات مردمی و دیدار با تعدادی از خانواده‌های محکومان ناآرامی‌های آبان ۹۸، از دادستان تهران خواست با بررسی فوری پرونده این نوع محکومان، زمینه آزادی و بخشودگی افراد واجد شرایط را فراهم کند.

 

 

گفته می شود منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفته قاعده تعیین خط آسمان و اختصاص تراکم و تعداد طبقات برای ساختمان‌ها در شهر یک قاعده منطقی ندارد و از همین رو پیشنهاد دادم که براساس محاسبه تانژانت زاویه میل خورشید و در واقع زاویه تابش آفتاب بتوانیم ارتفاع، تراکم و تعداد طبقات ساختمان‌ها را تعیین کنیم.

 

 

گفته می شود یکی از ایرلاین‌های داخلی در پرواز خود از شیراز به مقصد بندرعباس، بدلیل گرمای هوای و با توجه به قدرت هواپیمای ATR ناچار بود یا از تعداد مسافران یا از میزان بار مسافران بکاهد که تصمیم به حذف بار مسافران گرفته شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*