آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

 

گفته می شود گفته می شود نایب رئیس پیشین مجلس در توییتی نوشته مطابق نظر کارشناسان، بخشی از مشکل امروز خوزستان، جانمایی غلط برای سد گتوند بوده است.

 

 

گفته می شود ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان گفته مواضع ما در قندهار و جاهای دیگر هدف بمباران نیروهای آمریکایی واقع شده است. ما در برابر این حملات بی‌تفاوت و ساکت نمی‌مانیم.

 

 

گفته می شود «فواد امان» معاون سخنگوی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده در عملیات بازپس‌گیری شهرستان کرخ در هرات، نیروهای تحت حمایت محمد اسماعیل خان با نیروهای دولتی همکاری کرده اند.

وی افزود: در این درگیری ۱۵ عضو گروه طالبان کشته و ۲۰ تن از آنها نیز زخمی شدند. همچنین چندین روستا در اطراف شهر قندوز از وجود گروه طالبان پاکسازی شده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه دام سبک با بیان اینکه سوءمدیریت در تامین نهاده‌های دامی از سال ٩٨ شروع شد و مسئولان به هشدارها بی توجهی کردند، گفته در نیمه دوم سال با کمبود دام مواجه خواهیم شد.

 

 

 

گفته می شود گزارش جدید مرکز آمار ایران نشان می‌دهد هزینه خانوار‌های شهری و روستایی در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ به ترتیب ۳۱ و ۳۰.۵ درصد رشد داشته است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که تقریبا نیمی از هزینه خانوار‌های شهری در سال ۹۹ صرف نان، گوشت و مسکن شده است.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی پیش از نیمه مرداد گفته ایران از عربستان برای حضور در این مراسم دعوت کرده است و به نظر می‌رسد سعودی‌ها هم نظر موافق خود را اعلام کرده باشند.

 

 

 

گفته می شود یک رسانه غربی به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده دولت آمریکا در حال انجام بررسی‌های لازم برای جلوگیری از مبادلات نفتی ایران و چین است.

 

 

 

گفته می شود «جان کربی»، سخنگوی پنتاگون در گفت‌وگو با شبکه خبری العربیه بدون ارائه هیچ گونه سند و مدرکی، مدعی شده ایران، «شبه‌نظامیانی» را که به نیروهای آمریکایی در عراق حمله می‌کنند، تسلیح و تأمین مالی می‌کند. کربی مدعی شده، ایران باید حمایت خود از «شبه‌نظامیان در عراق» را متوقف کند

 

 

گفته می شود در حالی زمستان پربارش‌ترین فصل سال در سیستان و بلوچستان است که بارش‌های امسال این الگوی پنجاه ساله را بهم زد و سبب شد تا امسال تابستان، پر بارش ترین فصل شود. مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت:حداقل در نخستین ماه تابستان امسال معادل ۴۵ برابر تمام بارش های زمستان گذشته در استان باران باریده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*