گفته می شود

 

گفته می شود عباس آخوندی وزیر سابق راه و دیگر نامزد انتخابات ۱۴۰۰ در پاسخ شریعتمداری گفته ‌محمد جان اونی‌ که نسخه اصلی این ماجرا بود و قرار بود که ‎نفت را سرِ سفره‌ی مردم بیاره، مردم را سر ‎سفره‌ی فقر و بدبختی نشاند؛ چه رسد به تو! نفت ثروت میان‌نسلی ایرانیهاست، نه بودجه ستاد تبلیغاتی که هر کی براش یک برنامه‌ای بریزه.‌ به‌ فکر افزایش رفاه ‎ملت از طریق افزایش ظرفیت تولید و ‎رشد اقتصادی و ‎اشتغال باش، نه این حرف‌های پوپولیستی و بی‌مبنا.

 

 

گفته می شود مصطفی تاجزاده، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در توئیتی نوشته فرض کنیم حق با امام جمعه مشهد باشد و:« کسانی که می گویند مردم در انتخابات شرکت نکنند، کافرند.» آقای علم الهدی بفرماید کسانی که با نظارت استصوابی و رد صلاحیت ها، به حقوق نامزدها تجاوز می کنند و میلیون ها نفر را از مشارکت در انتخابات بازمی دارند، کافرند یا مسلمان؟

 

 

گفته می شود بررسی جزئیات گزارش تورم در اردیبهشت ماه نشان می‌دهد که هزینه خانوارهای ایرانی در تامین کالا و مواد خوراکی نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۶.۹ درصد به طور متوسط افزایش دارد. گزارش های رسمی همچنین نشان می دهد که در ماه گذشته شش گروه خوراکی افزایش هزینه بیش از ۷۰ درصدی را به خانوار تحمیل کردند.

گفته می شود فرمانده نیروهای آمریکایی در خاورمیانه و آفریقا که به عراق سفر کرده است، در اظهاراتی ضمن اذعان به قدرت پهپادی ایران اعلام کرده آمریکا باید اقدامات بیشتری برای مقابله با پهپادهای کوچک ایران انجام دهد. به گزارش تایمز اسرائیل، مک کنزی در خصوص قدرت پهپادی ایران گفته ایران در سال‌های آینده قدرت خود را در این بخش افزایش خواهد داد و از پهپادهای کوچک در سطح گسترده‌تری استفاده خواهد کرد.

 

گفته می شود مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته مهمترین تخلف در حوزه آزمایشگاه‌ها بعد از کرونا فروش تست منفی برای برخی افراد از جمله مسافران پرواز‌ها بوده است.
گفته می شود رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاداتی که جلیلی علیه وی مطرح کرده گفته با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند.علی لاریجانی در حساب توئیتری خود با اشاره به سخنان دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی نوشت:‌« احتراماً باید عرض کنم مهم‌ترین دستاوردمان این بود که با اجماع ملی اجازه ندادیم اقلیت بی‌منطقی، ایران را با تندروی به لبۀ پرتگاه ببرند. شما سرنوشت مردم را به شوخی گرفتید که به عنوان ‎یار کمکی آمدید تا ضعف‌های کاندیدای اصلی را بپوشانید؛ البته اگر «مواضع خطرناک» شما را گردن بگیرند.» بر اساس این گزارش سعید جلیلی چندی پیش درحساب توئیتر خود نوشت: ‌کشور با نمایش اداره نمی شود!این که دو جمله ساخته شود و همه با آن سرگرم شوند، مصداق کار نمایشی است!اخیرا گفتند اقتصاد کشور، پادگان و دادگاه نیست! درست یا غلط! شما کارنامه کار خودتان را ارائه بدهید! ۱۲ سال رئیس مجلس بودید!

 

 

گفته می شود اسماعیل گرامی‌مقدم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته «موضع آقای لاریجانی در سال‌های اخیر متفاوت از گذشته شده و می‌توان گفت او سعی کرده است که در بین جناح و راست و چپ در حرکت باشد اما انتخابات عرصه بازی در میانه‌ها نیست و هر یک از نامزدها باید تکلیف خود را مشخص کنند که متعلق به جناح اصلاح‌طلب هستند یا اصولگرا. هیچ یک از نامزدها در ادوار انتخابات ریاست‌جمهوری نتوانسته‌اند از هر دو جناح رأی بگیرند و می‌بینیم که آقای روحانی در سال۹۲ و ۹۶ هم سبد رأی خود را اصلاح‌طلبی انتخاب می‌کند. الگوی انتخاباتی لاریجانی هم، روحانی است اما فضا نسبت به هشت سال پیش متفاوت است و اکنون نامزدهای شش‌دنگ اصلاح‌طلبی حضور دارند و چنین امکانی وجود ندارد که اصلاح‌طلبان از همه آنها عبور کنند و پشت آقای لاریجانی بایستند».

 

 

 

 

 

گفته می شود غلامعلی رجایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر اینکه «نباید به لیست‌هایی که این روزها با عنوان کابینه برخی نامزده منتشر می‌شود، توجه کرد» گفته «به نظر من این مساله ناشی از یک هرزگی رسانه‌ای و ناشی از این است که اکنون همه به فضای مجازی دسترسی دارند و می‌توانند ادمین باشند. تهیه چنین لیست‌هایی نیز کار ساده‌ای است و حتی یک دانش آموز نیز می‌تواند انجام دهد.»

 

 

 

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی درمورد انتخابات ۱۴۰۰گفته من این انتخابات را از انتخابات‌ دیگر مهمتر نمی‌بینم. به نظرم این انتخابات هم یک انتخابات است مثل بقیه و به نظر من، جانشینی رهبر انقلاب به این انتخابات ربطی ندارد. چون رهبری یک مسیر دارد و ریاست‌جمهوری مسیر دیگری و من متوجه ارتباط این‌ها با همدیگر نمی‌شوم.

 

 

 

گفته می شود با توجه به پایان یافتن ضرب‌الاجل سه ماهه ایران به آژانس، احتمال تمدید مشروط توافق قبلی برای مدت یک ماه وجود دارد. یک مقام مطلع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفته بررسی این موضوع ناشی از حسن نیت ایران برای فرصت دادن به روند مذاکرات جاری در وین است و در صورت قطعی شدن این تصمیم انتظار می‌رود طرف‌های مذاکره کننده از فرصت مجددی که ایران در اختیارشان قرار خواهد داد استفاده کنند و با پذیرش مطالبات قانونی ایران روند دستیابی به توافق را تسهیل نمایند.

 

 

 

گفته می شود گروهی از معلمان مجددا با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وضعیت استخدامیشان شدند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*