با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال؛  ۵ زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال، پنج زمین چمن مصنوعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

«مهدی گلدانی»، امروز (۱۹ اردیبهشت) در حاشیه مراسم افتتاح نخستین چمن مصنوعی شهرستان خوسف به خبرنگار شبستان، اظهار داشت: تعداد پنج زمین چمن مصنوعی در استان آماده بهره برداری است که برای هر زمین چمن سه میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: نخستین چمن مصنوعی شهرستان خوسف و سربیشه افتتاح شده و چمن بخش دیهوک- طبس هم به زودی افتتاح خواهد شد.

گلدانی ادامه داد: همچنین زمین چمن مصنوعی دبیرستان تیزهوشان بیرجند و چمن مجموعه ورزشی شهید سهروردی بیرجند هم طی هفته آینده افتتاح می شوند.

وی از افتتاح استخر شنای شهرستان بشرویه بعد از ماه مبارک رمضان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

«محمد دانایی»، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف هم در این جلسه اظهار داشت: علی رغم تنگناهای مالی در چند سال اخیر، بالغ بر ۹۸ میلیون تومان اعتبار اولیه برای نخستین چمن مصنوعی خوسف اختصاص پیدا کرد ولی برای فاز دوم این مجموعه در راستای فنس کشی و نورپردازی آن ۸۰ میلیون تومان نیاز است.

در این مراسم همچنین نخستین سالن تیراندازی خوسف هم در راستای پر کردن اوقات فراغت مناسب دانش آموزان و شهروندان افتتاح شد.

*در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی قول نصب فنس و پروژکتورهای نور برای چمن مصنوعی خوسف را داد و گفت: در صورتی که فرماندار خوسف و دست اندرکاران معدن قلعه زری خوسف ۵۰ درصد هزینه های اولیه برای راه اندازی چمن مصنوعی را  تقبل کنند، در این روستای محروم و آسیب پذیر هم چمن مصنوعی ساخته می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*