چند خبر ورزشی خراسان جنوبی

مهسا کدخدا امسال هم برای پیکان توپ خواهد زد

تیم پیکان “قهرمان سوپر لیگ والیبال بانوان کشور” در فصل گذشته ؛  برای دومین سال متوالی با 💎مهسا کدخدا💎 والیبالیست ارزنده بیرجندی به توافق رسید.

پس از درخواست ها و پیشنهادات مختلف از باشگاه های سطح اول والیبال بانوان کشور،  بالاخره مهسا کدخدا با تیم پیکان به توافق رسید و امسال هم در رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان برای پیکان که یک باشگاه بسیار حرفه ای می باشد توپ خواهد زد.

شایان ذکر است که این والیبالیست باسابقه والیبال کشور امسال در مسابقات AVC کاپ آسیا رکورد جدیدی در مسابقات والیبال آسیا به نام خود ثبت کرد.

مهسا کدخدا در دیدار مسابقه والیبال ایران با فیلیپین موفق به کسب ۳۰امتیاز برای ایران شد که برای “اولین بار در آسیا” اتفاق افتاده بود.

 

 

 

 

همایش پیاده روی ۵هزار نفری در قاین برگزار شد

به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان قاین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه گردشگری بزرگمهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.
این همایش با حضور۵۰۰۰ نفر از مسیر مسجد جامع به سمت منطقه نمونه گردشگری بزرگمهر قاینی به طول انجامید.
کریمی فرماندار قائنات،رمضان پور بخشدار مرکزی،قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان، هزاری فرمانده سپاه پاسداران، حسینی رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان جنوبی و چند تن از روسای ادارات در این همایش حضور یافتند.
در پایان مراسم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای دونفر، دو عدد دوچرخه سواری،سی عدد کارت هدیه،پنج عدد کلاه ایمنی و چهل عدد وسایل ورزشی از طرف هیات ورزشهای همگانی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد

 

 

برگزاری مسابقه والیبال ۳جانبه بانوان در قاین
رئیس هیات والیبال شهرستان قاین گفت : به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه سه جانبه والیبال بانوان در قاین برگزار گردید.
جواد قناد افزود: این رقابت ها در سالن غدیر قائن بین تیم های دانش والیبال با مربیگری خانم آزادی ، رها اسپرت الف غدیر و رها اسپرت ب غدیر با مربیگری خانم ترحمی در رده سنی بزرگسالان انجام شد.
 

همایش طناب زنی در قاین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان قائنات، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به همت باشگاه مصباح همایش طناب زنی برگزار شد.
این همایش باحضور قطبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان با شرکت ۳۰۰ پسر خردسال در پارک زعفرانیه قائن انجام گردید.

 

 

برگزاری مسابقه فوتسال نوجوانان در سربیشه

یک دوره مسابقات فوتسال ویژه نوجوانان در سربیشه با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.
درا ین مسابقات که بین دو تیم مجتمع فرهنگی و تربیتی غدیر و حوزه علمیه داوری برگزار شد، تیم غدیر توانست با نتیجه ۶ بر ۵ از سد حریف خود عبور کند.
این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و به همت هیات فوتبال شهرستان در سالن ورزشی اندیشه برگزار شد و از تیم برتر با اهدای حکم قهرمانی و جوایز ورزشی تجلیل شد.

 

طلای تیراندازان پیشکسوت کشور به ورزشکار خراسان جنوب رسید
ناصر سلیمانی با کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی بازنشستگان کشور در دومین جشنواره به کار خود پایان داد.
رئیس هیئت تیراندازی استان گفت: ۶۰ نفر از ۳۰ استان کشور در رشته تفنگ و در دو بخش آقایان و بانوان در محل فدراسیون تیراندازی به رقابت با یکدیگر پرداختند و نفرات برتر آن نیز مشخص و معرفی شدند.
«نایاب» با اشاره به اینکه برترین های این مسابقات به مرحله بعدی راه می یابند ، افزود: در بخش آقایان، محمدناصر سلیمانی به عنوان نفر برتر شناخته شد و مدال طلا را به گردن آویخت که در مسابقات سال آینده نیز دعوت خواهند شد.
وی ادامه داد : برگزاری چنین مسابقاتی بر روح و جسم افراد تاثیر می گذارد و باعث شادابی و سلامتی آنان می شود که بایستی این روند ادامه یابد.
وی ضمن تبریک به ناصر سلیمانی گفت: برگزیده این رقابت ها که دبیر هیئت تیراندازی استان نیز می باشد با حضور در این مسابقات نشان داد که کادر هیئت نیز مانند دیگر تیراندازان در تمرینات هیئت حضور فعالی دارند.

 

 

 

اجتماع بزرگ دوچرخه سواران در شهرستان زیرکوه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش تعدادی از دوچرخه سواران شهر حاجی آباد با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

 

 

مسابقات دارت در سربیشه برگزار شد

یک دوره مسابقات دارت ویژه کارکنان دولت در سالن ورزشی اندیشه برگزار شد.
در آخرین روز از هفته تربیت بدنی، جمعی از کارکنان ادارات سربیشه در مسابقات دارت شرکت کردند.
این رویداد ورزشی با حضور ۱۲ بانو و ۲۰ آقا در سالن وزشی اندیشه برگزار شد و در پایان نفرات برتر در دو گروه به شرح ذیل معرفی شدند:

🎯دارت بانوان:
🥇فرزانه نازآور (۱۴۸ امتیاز) از شهرداری
🥈کبری آفتاب (۱۳۴ امتیاز) از جهاد کشاورزی
🥉عفت جوادی فر (۱۰۶ امتیاز) از شبکه بهداشت و درمان

🎯دارت آقایان:
🥇 مجتبیمحمد دوست (شبکه بهداشت و درمان)
🥈حسین اسداللهی (کمیته امداد امام خمینی)
🥉دانیال داودی (فرمانداری)

🎁به نفرات برتر از طرف هیات انجمن های ورزشی شهرستان حکم و جوایز ورزشی تقدیم شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*