حوادث

۳۸۷ کیلوگرم تریاک و حشیش در استان کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۱ کیلوگرم حشیش و ۸۶ کیلوگرم تریاک طی ۲۴ ساعت در شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد. سردار “مجید شجاع “اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تردد و حمل محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودروی تویوتا در محور فرعی نهبندان به سربیشه، بلافاصله موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی بیان داشت: با محرز شدن موضوع و شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان، تیم های ویژه مبارزه با مواد مخدر از شهرستان های نهبندان و سربیشه به محل تردد احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر اعزام شدند و نسبت به کنترل محورهای فرعی اقدام کردند. فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در یکی از محورهای فرعی شهرستان نهبندان یک دستگاه خودروی تویوتا را تحت نظر قرار دادند و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران به سمت ارتفاعات تغییر مسیر داد .
سردار شجاع گفت: راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دید با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه با بجای گذاشتن خودرو متواری شد که در بازرسی از خودرو ۳۰۱ کیلوگرم حشیش کشف شد. فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: در عملیاتی دیگر مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه با انجام اقدامات اطلاعاتی در بازرسی از سه دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی این شهرستان ۸۶ کیلوگرم تریاک کشف و دو متهم دستگیر کردند.

کشف سه هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین
فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف سه هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”محمود زال بیگی ” گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محورهای عبوری به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها سه هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در بیرجند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام باند سابقه دار تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت خانوادگی در شهرستان بیرجند فعالیت می کردند خبر داد .
سرهنگ”حسین محمدی”اظهار داشت: با دریافت اخبار و گزارشات واصله مبنی بر خرید و فروش گسترده مواد مخدر صنعتی در سطح شهر بیرجند توسط فردی به هویت معلوم موضوع به صورت ویژه توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پیگیری شد. وی اظهار داشت: پس از دو ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، مأموران فردی را که به همراه همسر سابقه دارش و دو فرزندش به صورت باندی و خانوادگی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان بیرجند می کرد شناسایی کردند و اعضای این باند را تحت نظر قرار دادند. وی افزود: متهمان با توجه به داشتن سابقه و حرفه ای بودن، با جابجایی محل سکونت خود قصد فریب مأموران را داشتند که با شناسایی پاتوق اصلی آن ها در یکی از محلات شهرستان بیرجند، در عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضایی هر چهار عضو این باند که اعضای یک خانواده بودند دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۳۴۶ گرم هروئین پودری کشف شد . سرهنگ محمدی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی پاتوق اعضای این باند که محل تردد معتادان مواد مخدر بود پلمپ شد و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا و زندان شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*