اخبار کوتاه استان/فردوس قهرمان مسابقات فوتبال روی میز استان شد

نایب قهرمانی استان در مسابقات دو و میدانی
رئیس هیئت دو و میدانی استان خبر داد: در مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ نونهالان و پیشتازان پسران منطقه ۶ به میزبانی استان خراسان جنوبی تیم خراسان جنوبی با ۴ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان شد و تیم خراسان رضوی با ۱۰ طلا و ۳ نقره، اول و خراسان شمالی با ۳ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شدند. چاجی بیان کرد: در رده سنی پیشتازان ۱۰۰ متر بهنام قاسمی از خراسان جنوبی با ۱۲٫۲۵ ثانیه دوم شد، در ۳ هزار متر رضا حسین پور و مهدی آهویی از خراسان جنوبی اول و دوم شدند و در پرش طول امیرعباس عارف زاده از استان اول شد، همچنین در پرتاب وزنه مهدی ایمان زاده مقام سوم را کسب کرد، در پرتاب نیزه حسین برزچی برتر شد. به گفتۀ وی همچنین در رده نونهالان ۱۰۰ متر محمدرضا زینلی و سیدمحسن عبدلی از خراسان جنوبی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند، در پرش طول اسماعیل احمدزاده دوم و در ۱۵۰۰ متر سلیمان حسین زاده هم دوم شد و در پرتاب وزنه مرتضی باقری از استان برتر شد.
تجهیزات ۹۵ میلیونی ژیمناستیک
در راه ۱۱ شهرستان
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اعلام کرد: توزیع تجهیزات ورزش ژیمناستیک به مبلغ ۹۵ میلیون تومان از روز گذشته در بین ۱۱ شهرستان آغاز شده است. بیابانی تصریح کرد: این اعتبارات از محل وزارت خانه ورزش و جوانان در راستای توسعه نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی به ورزش پایه از جمله ژیمناستیک، شنا و دوومیدانی اختصاص می یابد که به استانداری ها داده شده بود. به گفتۀ وی به دلیل عملکرد این هیئت مبلغ اعتباری در این زمینه خوب بوده و اکنون تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی این ورزش در بین شهرستان ها توزیع می شود.
فردوس قهرمان
مسابقات فوتبال روی میز استان شد
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان عنوان کرد: پنجمین دوره قهرمانی فوتبال روی میز آقایان در دو بخش انفرادی و دوبل آزاد استان به میزبانی فردوس برگزار شد. علیزاده افزود: در بخش انفرادی حرفه ای مجتبی راحت طلب از فردوس و مسعود کلینی از بیرجند اول و دوم شدند و عبدا…علمی و سید علی حسین پور از سرایان و آیسک مشترکا سوم شدند. وی ادامه داد: در بخش انفرادی نیمه حرفه ای نیز روح ا… کاووسی و جواد عرب از فردوس مشترکا سوم شدند؛ همچنین در بخش دوبل مجتبی راحت طلب و جواد عرب از الف فردوس اول، منصور ایومن و سعید قهرمانی هم از فردوس ب دوم و مسعود کلینی و ابوالفضل کلینی از الف بیرجند سوم شدند. به گفتۀ وی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات ۳۰نفر بود که نوع مسابقات جدولی و حذفی بود و ‌از طرف کمیته فنی مسابقات تیم فردوس به عنوان پدیده و تیم طبس به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات برگزیده شدند.
قضاوت داور کشتی استان در مسابقات قهرمانی
رئیس هیئت کشتی استان از قضاوت داور بین‌المللی خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان ۲۰۱۸ آسیا خبر داد. سروری تصریح کرد: مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی نونهالان آسیا از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی انقلاب شهر کرج استان البرز برگزار می‌شود و کاظم عقیقی به نمایندگی از خراسان‌جنوبی به همراه ۱۷ نفر از برترین داوران کشتی ایران امر قضاوت این مسابقات بین‌المللی را برعهده دارد.

برگزاری مسابقات رالی اسلالوم بانوان در بیرجند
به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، مسابقات رالی اسلالوم بانوان در پیست امیرآباد برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این دوره از رقابت های اتومبیلرانی بانوان، ۲۵ ورزشکار در دو گروه ۱۵۰۰- و ۲۰۰۰- با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند. در کلاس ۱۵۰۰- حمزه ای مقام اول، عباسی مقام دوم و قربانی مقام سوم را کسب کردند و در کلاس ۲۰۰۰- صائبی راد مقام اول، ایوبی مقام دوم و افضلی مقام سوم را در این مسابقات به خود اختصاص دادند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*