امام جمعه موقت بیرجند: تحریم های داخلی باید برداشته شود

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: تا زمانی که تحریم های داخلی برداشته نشود هرچند تحریم های خارجی برداشته شود ما را توانمند نمی کند و محال است که تحریم های خارجی هم با مذاکره برداشته شود.
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مختاری در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به ایام پر برکت و سراسر نور ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان از جهات مختلف زمینه ساز هوشیاری و بیداری انسان را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه شب های قدر نیز متعلق به امام زمان (عج) است، بیان کرد: شب های قدر شب های امامت و ولایت و امام نور ا… و عین ا… و سراسر معرفت و عقلانیت است و بهترین زمان برای بهره مند شدن هرچه بیشتر معرفت است. وی افزود: شب های قدر شب های انس بیشتر با قرآن کریم است که باید بیشترین بهره را در این ایام انسان ببرد و همچنین پس از اتمام این شب ها و ماه عزیز نیز این توفیقات را بیش از بیش دنبال کند و در این راستا نیز دو سال است که مدرسه حفظ قرآن در استان تشکیل شده است.
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به مناسبت های هفته، اظهار داشت: آغاز شب های قدر و شهادت امیرمؤمنان از مناسبت های بزرگ این هفته است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت عظیم شبهای قدر، امام و ولایت حداکثر بهره را ببریم. وی بیان کرد: همچنین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس است که با توجه به اهمیت این روز در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرکت هرچه با شکوه تر در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*